XTech Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei.. Hvis man i hele tatt kan kalle dette en "splash" så vil jeg at dere sier hva dere mener om designet. Veldig lite å diskutere men....hehe Tyrannus Studios jaja...veit at det er .tk! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tjaa, jo den er jo fin den, men synest teksten "tyrannus studios" kom litt dårlig fram, samt at den copyright teksten var litt for mørk nederst. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kan du ikke legge opp en alternativ adresse? dot.tk er veldig mye nede nå for tiden... Lenke til kommentar
XTech Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Jupp..... Tyrannus Studios 2 Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hmm... Det var veldig mørkt, men ellers var det ganske bra. Er det dine bilder som er brukt? Effektene på teksten var litt merkelig når jeg tenker over det. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ganske fin den der.. litt kornete tekst kanskje? Lenke til kommentar
XTech Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Takker for svar... Vel..mørk...hehe, den skal være veldig mørk, men synes ikke noe av det som skal bli "sett lider av dette. Kanskje forandre litt på copyright'en men.. Hendene er mitt verk ja... Ellers er den fantasifiguren i bakgrunnen egentlig en vanlig freeware font. Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synst splashen var fin, maybe litt kornete tekst o.l. men dette er bare små ting..*keep up the good work* Synst ikke at den var for mørk. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) /me no like. Ble litt forvirrende og det ender med at jeg ser litt rundt om kring og ikke finner noe slags info, som er det jeg vil ha, før etter en vis tid. Kornete. EDIT: modererte meg litt ... Endret 30. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Ingen splash er bedre enn en bra splash, bruker jeg å si Men siden denne brukes til å promotere en side under planlegging, likte jeg den veldig godt. Kanskje du kunne prøvd å midtstilt den vertikalt også? Og bruken av glow var kanskje litt overdrevent? Endret 31. desember 2003 av satyrium Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ingen splash er bedre enn en bra splash, bruker jeg å si "Hva i all verden mener du med det?" bruker jeg å si... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg synes den var drittøff! Burde kanskje modda litt på fonten som allerede er nevnt, men absolutt godkjent. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg synes den var drittøff! Burde kanskje modda litt på fonten som allerede er nevnt, men absolutt godkjent. /me agree Lenke til kommentar
XTech Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Kanskje du kunne prøvd å midtstilt den vertikalt også? Og bruken av glow var kanskje litt overdrevent? Humm....den skal være midtstilt vertikalt og! Hehe...ja, liker mye stash på desinget, men noen ganger går det litt over styr så da blir det plutselig ikke noe bra, men tror jeg beholder den glowen jeg! /me no like. Ble litt forvirrende og det ender med at jeg ser litt rundt om kring og ikke finner noe slags info, som er det jeg vil ha, før etter en vis tid. Kornete. Så du synes ikke teksten er godt nok synlig eller? Hvorfor ble du forvirret? Nehh....kanskje litt lite info der ja! Skal omgjøre litt og poste igjen..så kan du si hva du mener da. Jeg synes den var drittøff! Burde kanskje modda litt på fonten som allerede er nevnt, men absolutt godkjent. Hehe....takker! Modda? Hvordan da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Behold hendene, og forandre kun skrifta. Hendene var dritstilige Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) er det litt dårlig oppløsning eller kvalitet på bildet. Teksten ser i hvertfall dårlig ut, kanskje det hadde bedret seg hvis du lagret med mindre kompresjon eller noe EDIT: Glemte å si at jeg likte splashen . Den er dritkul bortsett fra at det ser ut som om det er litt dårlig kvalitet. Endret 31. desember 2003 av Unglar Lenke til kommentar
utgaatt01 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Likte den jeg ja =) Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Litt offtopic men: Jeg vil annbefale deg å fjerne det javascriptet som hindrer oss fra å høyreklikke. Det er bare irriterende, og de som vil stjele bilder eller lignende kan gjøre dette på tusen andre måter uansett Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Litt offtopic men:Jeg vil annbefale deg å fjerne det javascriptet som hindrer oss fra å høyreklikke. Det er bare irriterende, og de som vil stjele bilder eller lignende kan gjøre dette på tusen andre måter uansett Vi som bruker 1337'e Opera merkes ikke av slike funksjoner Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Litt offtopic men:Jeg vil annbefale deg å fjerne det javascriptet som hindrer oss fra å høyreklikke. Det er bare irriterende, og de som vil stjele bilder eller lignende kan gjøre dette på tusen andre måter uansett Vi som bruker 1337'e Opera merkes ikke av slike funksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå