PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Haleluja.Fikk desverre INGEN inspirasjon av den der så tipset ditt slo nok feil, PT... Ikke? EDIT: Hmm... trur eg har bestemt at den neste sida mi skal bli veldig seksi, samt vere dynamisk...*tenke* Ønsker ikke alle det med websidene side? Endret 31. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 nei det trur eg ikkje... Iallefall ikkje slik med meg, må innrømme at eg har aldri tenkt seriøst på å mekke ei ferdig, dynamisk side før... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Du har ødelagt internett. Du vil bli belastet med kr 10 000, samt at du vil bli fratatt ditt Internett abonement. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Prøv følgende: Godsnakk din ISP (Internett leverandør). Åpne hjemmesiden home.tiscali.no , og se etter koblinger til informasjonen du vil ha. Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve å finne på en dårlig unnskyldning. Klikk Søk for å se om noen web sider fungerer i det hele tatt. Slutt å sug. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hmm, for sent denne gangen og, får vel heller se siden når den kommer opp da.. Du har ødelagt InternettDu har ødelagt internett. Du vil bli belastet med kr 10 000, samt at du vil bli fratatt ditt Internett abonement. ' fikk en god latter i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå