Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) http://home.tiscali.no/ompatut/index.jpg Åssn ser den ut? Om den går gjennom kontrollen skal /me mekke tøff mouseover og lage den til ei ferdig side.. Er det ting eg bør/kan forandre/forbedre? Edit: En ting til, sida vil strekke seg 100% i høgden, og få svarte borders på sidene, samt ha en lys, blågrå bakgrunn... trur /me iallefall Endret 30. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 så grei ut den legg inn andre farger Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 er fargevalget på menyen akkurat det beste ? føler at den lyser opp, og drar synet dit )= Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg vet ikke helt om jeg likte verken header eller meny-knappene... Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Sorry arve, men dette må være det første du har laget (som jeg har sett) som jeg ikke liker noe særlig. Det tok altfor mye plass øverst, og fargene er ikke noe særlig gode. Den orginale menyløsningen likte jeg heller ikke. EDIT: Teksten nederst er ikke midtstilt Endret 30. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tok for mye plass oppe ja. Likte ikke plasseringen og utformingen av menyen Litt kul header/footer løsning. Hoveddelen gjorde litt lite ut av seg. Hva med en border som avslutter den vertikalt? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 uhmm.. enig med PT og Toolshed... btw.. skal du ha 100% høyde, med event. borders ell.lign anbefaler jeg å bruke et midtstilt bakgrundsbilde, repetert kun nedover.. eksempel på css body { background-color: #FFFFFF; /* bakgrunnsfarge på side, på utsiden av bakgrunnsbildet */ background-image: url(images/bg.gif); /* bakgrunnsbilde, så bred som sia skal være, + borders.. høyde spiller ingen rolle, gjerne 1px høy.. */ background-repeat: repeat-y; /* repeter nedover... */ background-position: center; /* sentrerer bakgrunnsbildet */ } Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 hmm, kanskje det berre er å gi opp allikevel? Aner ikkje ka som skjer med meg, men har liksom ikkje fått til noke i det siste, 100% tom for ideer..... Er igrunn enig med alt som har blitt sagt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Menyen/headeren vara rar.. Ikke sikker på fargevalget heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Alt var "for stort" og egentlig ganske uinteressant. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Må få lov å være ærlig. /me likte den ikke. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 *prøve intenst å finne på noke stilig å vise fram * Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 *prøve intenst å finne på noke stilig å vise fram * Kan ikke gå bra hver gang arve. Alle lager et design i blandt som ikke treffer blinken 100%. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 jammen poenget er at eg har ikkje hatt noke særlig til idèer i det siste... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Sorry, Arve. Ikke bra. Jeg liker ikke fontvalg i header, meny eller footer. Litt for skittne farger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 *fjerna bildet* *tenke tenke* Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Tips til å få inspirasjonen tilbake: Alle sier at man må gå på gode sider og studere de. Det er feil. Du må gå på stygge sider. Da vil du få en slik trang til å lage noe som er så utrolig mye bedre enn den stygge siden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Haleluja. Fikk desverre INGEN inspirasjon av den der så tipset ditt slo nok feil, PT... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) http://halovision.avidnewmedia.com/DAS/ Ganske nice side, kanskje inspirasjon? Endret 31. desember 2003 av FuLu Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Den var jo flott... Hmm... trur eg har bestemt at den neste sida mi skal bli veldig seksi, samt vere dynamisk... *tenke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå