Gjest 89752...b25 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Hei. Startet for en uke siden med å få sagt opp noen kredittkort jeg ikke har brukt og som har ligget i ro. De fleste banker var proffe og raske med å få avviklet. En mail eller telefonsamtale var nok. Komplett bank var det verre med. Jeg hadde penger til gode der på kredittkortet. Første og andre mail ble ikke besvart. Så ringte jeg inn og viste til mine mailer, personen skulle sende tilgodehavende og avvikle kredittkortet. Ingenting skjedde. Ringte inn igjen, fikk nye lovnader. Tilgodehavende ble overført men kortet ble ikke avsluttet. Jeg er drittlei og nå har jeg prøvd 4 gagner. Kan jeg bringe saken inn for forliksrådet? Det er ikke utestående saldo på kortet og de kan vel ikke nekte meg å si det opp? Hvordan går jeg frem for å presse dem til å få avsluttet? Anonymous poster hash: 89752...b25 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) www.finkn.no Gratis for deg, finansiert av bankene. Bare legg ved dokumentasjon på at du har sagt opp. Anbefaler å sende en siste melding om at du vil gå til finansklagenemnda om de ikke avvikler engasjementet. Endret 16. april 2020 av Herr Brun 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå