JimRamse Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tom's Hardware leker seg litt med ekstremkjøling å en P4 http://www.tomshardware.com/cpu/20031230/index.html KONGE!!!!! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Edit: finnes en slik post allerede Endret 30. desember 2003 av Jerix Lenke til kommentar
felge Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 s nyggt- tror jeg må skaffe meg litt sånn Liquid Nitrogen - noen som vet hva det koster ?? Lenke til kommentar
dp Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 s nyggt- tror jeg må skaffe meg litt sånn Liquid Nitrogen - noen som vet hva det koster ?? ha.. hva skal du med det? var jo bare i 20min eller noe så må du fylle på igjen. er vel ikke så sinnykt dyrt, men koster noen kroner. Lenke til kommentar
felge Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 s nyggt- tror jeg må skaffe meg litt sånn Liquid Nitrogen - noen som vet hva det koster ?? ha.. hva skal du med det? var jo bare i 20min eller noe så må du fylle på igjen. er vel ikke så sinnykt dyrt, men koster noen kroner. er ikke sikker.... sikkert bare fett å ha ! Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 er det ikke muligt å legge lokk oppå så den ikke fordamper Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 s nyggt- tror jeg må skaffe meg litt sånn Liquid Nitrogen - noen som vet hva det koster ?? ha.. hva skal du med det? var jo bare i 20min eller noe så må du fylle på igjen. er vel ikke så sinnykt dyrt, men koster noen kroner. er ikke sikker.... sikkert bare fett å ha ! Man hadde jo fått en god dose oppmærksomhet da Lenke til kommentar
LL Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 er det ikke muligt å legge lokk oppå så den ikke fordamper Hehe... Nei. Tøft prosjekt!! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dritt fett!! 190 minus!!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) s nyggt- tror jeg må skaffe meg litt sånn Liquid Nitrogen - noen som vet hva det koster ?? En 15 åring skal ikke ha noe med nitrogen å gjøre Du må ha litt erfaring for å drive med slikt. Endret 30. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det var ganske sykt! Så ikke ut som minne hadde noe mer kjøling en kal-luften rundt...... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 brr kaldt prosjekt Lenke til kommentar
felge Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 s nyggt- tror jeg må skaffe meg litt sånn Liquid Nitrogen - noen som vet hva det koster ?? En 15 åring skal ikke ha noe med nitrogen å gjøre Du må ha litt erfaring for å drive med slikt. hoho er 17 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvordan er det ordtaket lyder... Rike barn leker best Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Utrolig på hva folk finner på for å overklokke.Er enig i det noen sider.Skal man holde på med flytende nitrogen så bør man ha erfaring.Får du det på det så slitter du nå j***** Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Erfaring er oppskrytt. En gang må være den første! Sunn fornuft holder til slike ekspeimenter. Det er ikke verre og helle nitrogen enn kaffe. Klarer man sistenevnte uten å søle, så er saken i boks - Med mindre man er livredd og skjelver som et aspeløv... PS, Husk votter Lenke til kommentar
clinton Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) bare lurer på en ting.. -200c eller -10 grader. vil du kunne klokke den lenge bare fordi den er kaldere? la oss si at han hadde brukt en Vapochill..kunne han ikke klokket like langt med det da? Endret 31. desember 2003 av clinton Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 bare lurer på en ting..-200c eller -10 grader. vil du kunne klokke den lenge bare fordi den er kaldere? Som regel ja. Bare se på toppen av overklokkings databasene. Der ligger de beste resultatene i lag med den beste kjølingen. Det er ikke tilfeldig skal du tro. Så man rigger ikke til med LN2 for morro skyld (eller ja...) - hvis en vapo eller prommy gjør akkurat samme jobben Lenke til kommentar
clinton Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 bare lurer på en ting..-200c eller -10 grader. vil du kunne klokke den lenge bare fordi den er kaldere? Som regel ja. Bare se på toppen av overklokkings databasene. Der ligger de beste resultatene i lag med den beste kjølingen. Det er ikke tilfeldig skal du tro. Så man rigger ikke til med LN2 for morro skyld (eller ja...) - hvis en vapo eller prommy gjør akkurat samme jobben hmm.så det er mulig at jeg kan klokke mere hvis jeg skaffer pelt til vannkjølingen min. Load temp er ca 45c og den klokker max til 2586mhz Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Erfaring er oppskrytt. En gang må være den første! Sunn fornuft holder til slike ekspeimenter. Det er ikke verre og helle nitrogen enn kaffe. Klarer man sistenevnte uten å søle, så er saken i boks - Med mindre man er livredd og skjelver som et aspeløv... PS, Husk votter Mener du at en uerfaren 13 åring skal holde på med slikt da? Endret 31. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå