Gaute Holmin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Personlig plan: ----------------- 2003 - Negativt: Mista jobben i mai. Positivt: fikk ny jobb i juni. 2004 - Ser frem mot lønnsjustering i april (pleeeease, pleeease gi meg mer lønn..) Omverden: ------------- 2003 - Negativt: Bondevik er fortsatt statsminister. Positivt: Verden er kvitt Saddam. 2004 - Bush blir tatt med buksene nede sammen med en muslimsk dame i S/M-outfit (hey, det er lov å håpe) Endret 30. desember 2003 av TopDog Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) 03: -Karakterer Opp! -Masse skole/lekser -Nytt Kabinett -Crush.... 04 (Ting eg gleder meg til og ting som eg håper skjer...): -Slutte på ungdomskolen! -Briller... -...... --> Get togheter... 04 (Ting eg gruer meg til) -Enda flere skoleprøver... Verste 03:Schooooooool Beste 03: ...Crush, Endret 31. desember 2003 av TLZ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Beste 2003: Har hatt en eiegod "kjerring" og 7-åring hele året (rangerer høyt når du er daddy og etablert).......:-) Værste 2003: Har hatt en udugelig advokat og arkitekt........:-( Håp 2004: At jeg får tilsendt både Saddam og Osama slik at jeg kan klynge dem opp midt i gågata i Kongsvinger til skrekk og advarsel......... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) 2003 - Positivt Starta med CS, kvitt gjeld, TG, slapp skole osv, OK karakterer på skolen.. 2003 - Negativt Lange skoledager, null jobb, drittvinter, ikkeno julestemning, lei av forum og SO. 2004 - Positivt Mer data på skolen, vinne CS-compo på TG, jobb, lappis, CPL, TG. 2004 - Negativt Mer å gjøre på skolen, må vaske og sånt hjemme, takke for alle julegavene, ikke så OK karakterer på skolen. Endret 31. desember 2003 av sosohal Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) EDIT: I am teh dust. Endret 31. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 "Å nei! Jeg må være takknemmlig for at folk gir meg ting." "Å nei! Jeg er HalTan. Jeg tror sosohal ikke er takknemlig for julegavene sine. Jeg er så kul osv. Jeg tror det omvendte av at sosohal er takknemlig for julegavene, bare at det er et pes å si "Takk, det var kjempefint osv"." Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) EDIT: Dette ble for dumt, unnskyld. Endret 31. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 2003: Negativt: Stor endring i familiesituasjonen Positivt: Blitt litt flinkere å spare penger Fått endel nye venner 2004: Positivt: Spare mer penger ? Trene mer! Spare enda mer penger!! Kanskje kjøpe ski.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har ikke sagt at jeg ikke tror du er takknemmlig for julegavene. Poenget er at det strengt tatt er det MINSTE man kan gjøre. Du uttrykte deg sånn. trenger jeg i det hele tatt kommentere denne? Lenge leve sakligheten sier nå jeg. Du var jo veldig saklig til å begynne med. Du er alltid saklig du. Som sagt, det å si "Takk" og i det hele tatt vise at du setter pris på det er det minste du kan gjøre. Sier du det? Jeg bare synes ordet blir både mis- og oppbrukt og er egentlig lei av å si "takk". Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 kom på noen nye ting 2003 negativt fikk dårlige karakterer og hadde tentamen 2004 positivt få bedre karakterer 2004 negativt ha tentamen og gå på skule Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 2003: + Funnet kvinnen i mitt liv. Fått en åpenbaring eller to når det gjelder pc. Lært html, fått best snitt i klassen før eksamen som jeg var så "heldig" å bli plukket ut blant 329 stk til en av de 6 som skulle i ilden. Fikk klage på eksamenskarakter innvilget Oppdaget fenomenet General Snus, blitt hekta på cs, sluttet å skate etter rundt 8 år med knall og fall, vunnet serien med fotball-laget mitt. - Blitt drita etter å ha stått imot i flere år og fått gjennomgått for det. Ødelagt matlysten. Ødelagt døgnrytmen. Ødelagt økonomien. I 2004 skal jeg: Leve videre i harmoni med min bedre halvdel, bygge 3 maskiner de to førstkommende måneden ( ), lære php, after effects, flash. Reise til Oslo å vinne filmkonkurranse, sette meg i en bil å kjøre for første gang (om jeg gidder), ikke komme opp til eksamen, for første gang i livet se bort i fra kunst og frihet å skaffe meg en jobb argh! Godt nyttår til dere alle! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 2003 -Positivt: *Har hatt en jobb helet året *Registrert meg i HW *Ferien i Tyskland *Autobahn *Festing -Negativt *At jeg ikke har klart å finne meg ny jobb *at det norske (ubruklige handskrevet) passet koster 800,- og jeg fikk det tyske gratis ( det siste er en bra ting da ) *Har ikke hatt nett siden November 2004 Her ønsker jeg at nettet kommer fort som &%¤# samtidig at jeg får ut fingeren med å søke jobb, kan ikke gro her for alltid. Få WGi til så som en kule, bli kvitt lånet i lånekassa. Dra til TG og Tyskland igjen. Fikse handbrekke slik at jeg kan leke meg litt de få gangene snøen kommer. Møte nye spennende folk, feste og krabbe rundt som 2003 og når jeg er edru og ikke på jobb.... få satt meg inn i Suse 9. Utover dette skal jeg vel se hvordan det går til ****** med alle offentlige steder som har fått 100% røykeforbud, røyker ikke selv men hater regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå