MagE Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 va synest du var best/verst med 2003 og va gleder/gruer du deg til i 2004 2003: fikk ny pc, modda pc'n,ødla pc'n ble medlem her på hw forumet og tjente mase penger 2004:forsette og vere med på hw forumet og tjene penger og få ny pc Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 2003: Et flott og et litt trist år. Fikk vett i knollen og sluttet skolen og fikk meg arbeid. Fikk Lappen En genial ting. Fikk ei utrolig stund sammen med et utrolig menneske, men det blei desverre slutt. Er vel egentlig året mitt oppsummert. 2004: tjene penger og vente på inkallinga til militæret Lenke til kommentar
allyse Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hmmmm. : 2003: Kjeda meg igjennom studier, flytta til oslo, og begynte å jobbe fulltid i amotor.no. Ble sykemeldt til nyttår. 2004: Tjene mer penger, jobbe, feste og ha det gøy med haltan, dimiles og torsteinen Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) 2003 : Lot som jeg studerte, levde fett på lånekassen, festa og herja, brukte masse spenn på film/musikk/hw/reiser/livet. 2004 : Late som jeg studerer, uten spenn fra lånekassen, blakk som ei kirkerotte, leite etter jobb, finne jobb, tjene meg søkkrik og bruke alt på film/musikk/hw/reiser/livet og dele alt dette med Tore. Edit: Etter litt tenking.. Verste 2003: 300k i lån, nyttårsaften og alle vekttallene jeg ikke har. Beste 2003: Tur til Tyskland for å se Nightwish, Tore og flyttinga til Krsand. Endret 30. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Det verste som skjedde i år? Her har jeg litt å velge mellom, men at pcen min ble ødelagt i februar og fortsatt ikke virker ligger høyt på lista. Ellers, stipend søknaden min ble avslått, jeg fikk trøbbel med politiet, jeg strøk i tysk, jeg ble utestengt ett år ifra NSGA, jeg ble sengeliggende i måndeder når jeg fikk kyssesyke og jeg kom ikke inn på den skolen jeg ville inn på. Det beste som skjedde i år er kanskje at jeg tjente mye penger på aksjer, jeg kan ikke komme på så mye annet positivt iallefall. Nå kom jeg på noe! Ryggen er blitt bedre og jeg er begynt å trene, er den bra nok tar jeg opp kungfu til neste år. Jeg oppdaget furry og begynte å tegne og lese tegneserier. Broren min flyttet bort fra huset og jeg har fått større rom. Alt i alt, som vanlig har det vært mere nedturer i år enn oppturer, siden jeg driter i alt som er av nedturer så har det vært ett gøyt år Endret 30. desember 2003 av Pycnopodia Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) ha det gøy med haltan, dimiles og torsteinen Gøy? *tenke koffert* Endret 30. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 "Nei onkel Aleks, vi har hatt det nok GØY for i dag!!!" Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 2003 Det værste var mitt "lille" uhell i sommer. Det beste var at jeg startet å spille gitar, skjerpet meg på skolen. 2004 Det jeg gruer meg til i 2004 er Eksamen. Gleder meg aller mest til TG foreløbig Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) *svare på topic* 2003: Fikk gjort mye flere ting jeg ellers ikke ville gjort (dvs, skata mye mer). Dritfeeet Naxos tur i sommer med 4 andre gutter, som var den beste ferien i hele mitt liv til nå. Da jeg satt kickflip ut 3trinn etter uttalige forsøk. _veldig_ skolelei :| 2004: Skate mer, bruke tiden til det jeg vil. Prøve å gjøre det bra på eksamene til sommeren, og han en dritfet sommerferie. Endret 30. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 2003 Det værste var mitt "lille" uhell i sommer. Fortell 2003: Ny Pc Gode karakterer En del nye venner Andre mer eller mindre viktige ting 2004: Skal forhåpentligvis flytte på hybel når familien skal på jordomseiling (ja, si gjerne at jeg er dum, men jeg vil heller være hjemme med venner enn å sitte på en seilbåt i ett år. Liker heller ikke å seile ) Skal begynne på videregående. Gleder meg vel litt. Dog, jeg skal begynne på allmenn (dritt?). Lenke til kommentar
allyse Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Nei Dimiles og Haltan. Det var ikke ment sånn selv om deres pervo-hjerner tolker det slik Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 tja... dette kan bli vanskelig.. darlig.. har faatt nerver.. uroer meg for det meste av privatlivet mitt med en gang. Har brukt masse mer penger enn jeg har tjent. Har fatt filservern min til en verdi av 7000kr omtrent stjaalet. Har svidd enda flere cpuer klare og velge service elektronikk lyd og bilde.. skolen har gatt til haelvete bra truffet monica.. hmm.. var ikke saa mye her.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 2003 Det værste var mitt "lille" uhell i sommer. Fortell bjaa oedela en bmw 320 elns... det kostet 150k og reparere.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 2003 Det værste var mitt "lille" uhell i sommer. Fortell bjaa oedela en bmw 320 elns... det kostet 150k og reparere.. Da har du truffet leggen! Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Gøy 2003: * fikk internett * fikk logitech mx 700 mus og tast til jul * fant hardware.no * bruttern dro i millitæret (ikke noe krangling om pc'n) trist 2003 * at ikke bush og saddam kunne møtt hverandre i en boksekamp istedet for å drepe uskyldige * at man ikke fikk kontakt med den "dingsen" som landet på mars * at jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilken lcd-skjerm jeg skal ha Endret 30. desember 2003 av stine__ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 2003: Oppturer: - Bra skolemiljø - Masse nye venner Nedturer: - Karaktermessig veldig dårlig år - Masse krangling med eksvenner - Problemer innenfor familien - Kjærlighetsproblemer 2004: Kjempebra karakterer, holde kontakten med nye og gamle venner og ha det suuupert Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 2003: - Skled gjennom studiesemestrene uten betydelig arbeidsmengde og brukbare karakterer - Antall år sammen med kjæresten ble akkumulert 2004: - Gjøre ferdig studie og fortsette på journalistutdannelse eller jobbe et år i Washington og en tur på College 2003 best: - Dual Opteron kom endelig i hus etter nærmere to års ventetid - Another road trip in the Golden State og fire andre stater 2003 worse: - 60 år gammel Polsk foreleser som hverken kan norsk eller engelsk tilfredstillende Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 2003 Det værste var mitt "lille" uhell i sommer. Fortell bjaa oedela en bmw 320 elns... det kostet 150k og reparere.. Da har du truffet leggen! det var en 520 .. myye større og dyrere bil .. og CFD det heter å ikke og .. (Sorry Bjaa ... måtte bare rette på CFD) 2003: møkk møkk møkk 2004: møkk møkk møkk Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) 2003: Startet på ny skole, fikk meg kjærest, mista kjærest, joina gamer.no 2004: Skal gå på skole i USA. Dèt blir konge det! Verst 2003: Blindtarm-betennelse (den var grei nok den, men et stort sår på magen med ekstrem hoste derimot :ouch:) Best 2003: Har ingen anelse. Likte omtrent hver dag som gikk, jeg. Endret 30. desember 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 I 2003- Fikk endelig se The return of the king, I 2004- Får endelig slutte på MULB (en skole) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå