MrLee Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har en Server PC som står på 24/7, dessverre bråker den endel...så tenkte jeg på muligheten for å sette den på gulvet inni ett klesskap, og borre hull til ledninger (er bare strøm og ethernet jeg trenger)... så kommer spørsmålene da...er det farlig å ha den inni såpass trangt rom? får den nok ventilasjon? det er bare en XP1800 tbred ettelleranent i den, sammen med ett gammelt vifteløst Voodoo3 elns+hdd...? det henger lissom litt klær og slikt over, men med "god" klarering til kabinettet... ? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg har hatt servern min i ett klesskap i noen år nå ;D fungerer bra for meg Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Me too! Går smygfritt Kleskap Pleier å henge nyvaska klær der av og til, pga varmen, blir fort tørka da Lenke til kommentar
allyse Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Skal vel funke fint det. Bare passe på som ikke maskinen suger sokker inn i viftene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 heh, takker for raske svar Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 åhh, nå fikk jeg lyst på mrlee langt vilt inni stua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå