Arodem Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Slippes på PC, PlayStation 4, Xbox One og Nintendo Switch. Crysis Remastered er under utvkling Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Gledelig gjensyn 2 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Nice. Kanskje jeg kan ta sistebossen uten at PCen min smelter denne gangen. 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 ...men ikke for fort - jeg har fortsatt måter jeg ikke har oppdaget ennå å fullføre kart på. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Zedarius skrev (1 time siden): Nice. Kanskje jeg kan ta sistebossen uten at PCen min smelter denne gangen. Alt i orden - Crysis var heftig å kjøre i sin tid. "Skynet only wanted to destroy humanity because it got angry when it failed to run Crysis." 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Yankee shankee i moderne grafikk! Lenke til kommentar
DolanTheProDuck Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Gode nyheter! Jeg kan også drømme om et helt splitter nytt Crysis i 2020 grafikk, eller vil denne remasteren ha dette? Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) Den får oppdaterte teksturer i høyere oppløsning, raytracing som ikke krever RTX kort, CRYENGINE sin SVOGI (Global Illumination) etc... Endret 18. april 2020 av lavizh_ Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 (endret) Zedarius skrev (På 16.4.2020 den 14.56): Nice. Kanskje jeg kan ta sistebossen uten at PCen min smelter denne gangen. Jeg regner med det er sistebossen i Crysis på kartet "Reckoning" du refererer til. Uten at jeg vet hvordan du vanligvis prøver prøver å ta den, så finnes det en enklere metode enn å løpe rundt i flammehavet på dekket til hangarskipet: Når du kommer ut på dekket etter at skipet er blitt angrepet og alt brenner, så er det et kræsjet fly / dropship rett til venstre. Det er noen kasser og en gatling gun i det. Først, kast kassene ut av veien. Så samler du alle gauss riflene og rakettkasterne du finner rundt på dekket og legg dem fra deg inne i flyet. Du kan gjøre dette når du er blitt bedt om å bruke flyheisen ned i innsiden av skipet, med minimalt av fiender på dekket, så du har all den tiden du vil bruke til å gjøre deg ferdig. Når sistebossen dukker opp så har du da all den ammoen du trenger for å ta den, beskyttelse fra kanonene den har (tynt flyskrog beskytte mot tac nukes, duh), samt bare en side (pluss oppover) å holde øye med mot fiendene som kommer. Det er også begrenset med visuell eyecandy med denne metoden, så faren for PC-brann burde være mer begrenset. Å gjøre det slik er så enkelt at det nesten er kjedelig, men det virker. Ett annet triks som fungerer over det hele i spillet er close-up stealth shots: Snik deg nærme en gruppe fiender i cloak mode -> sikt på en fiende -> decloak -> skyt ett(!) skudd -> recloak. Selv med fiender omtrent helt oppe i ansiktet ditt så vet ikke AIen hvor du er og bare begynner å skyte vilt, og du kan ta dem en etter en. Dette fungerer bare begrenset med den custom Delta-vanskelighetsgraden jeg har laget. For i Cloak Mode så tåler man så lite at selv et "heldig" skudd er nok til å dø av. Så, igjen, hvis noen ønsker en custom Delta vanskelighetsgrad til Crysis / Crysis Warhead, så har jeg lagd en. Ikke noe overdrevent, men jeg har endret .cfg-filen for Delta til å være mye vanskeligere og vil kreve mye mer planlegging (og mye mer quick save / quick load). Send meg en PM hvis noen er interessert i en kopi av filen og detaljer hvis det ønskes. P. S. #not_biased Den tok meg lang tid å lage og teste, så den kan anbefales. Endret 23. april 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Mens vi venter på en Remaster, så er Crysis og Crysis Warhead på salg på GoG: https://www.gog.com/game/crysis https://www.gog.com/game/crysiswarhead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå