opticus Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 fikk en mail med denne i subject og avsender: ------------------------------------------------ From: Microsoft [[email protected]] Subject: Use this patch immediately ! Attachments: ATT00005.txt Dear friend , use this Internet Explorer patch now! There are dangerous virus in the Internet now! More than 500.000 already infected! ------------------------------------------------ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har fått den ørtenhundreogørtiåtte ganger. Ikke noe å bry seg om. Spør deg selv. Har du noen gang hørt om at M$ sender ut oppdateringer via mail, og i så fall hvor har de fått din e-mail adresse fra? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 er et virus veit dere. husker ikke helt hva det heter, men det er iallefall det. hvis dere har på virus skan på mailene deres så vil dere fort finne det ut. for min del tror jeg aldri at jeg har fått denne mailen før. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 sjekket mailservern, og sa ifra til isp om dato/tid og ipadresse. så får vi se hva som skjer, er jo isp sitt ansvar hva som blir sendt fra deres nettverk? jeg også stusset litt på at MS sente meg mail, særlig når jeg er ikke registrert på noen måte med den adressen hos dem. Det er sikkert en kompis med virus, når linja hans/hennes blir stengt hører jeg jo hvem det var Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Den lille stunden jeg brukte linux fikk jeg en del sånne Så at det er et virus er det ingen tvil om Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det er W32Swen (virus) kommer i bøtter og spann med litt mellomrom, gjerne i litt oppdaterte utgaver, men regnes ikke som major security treat hos Symantec... Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 angående du som har fått slike mailer i Linux, dette vil ikke skade Linux i det hele tatt. Linux virus kan ikke skade Windows system og Windows virus kan ikke skade Linux system. så det er ikke noe å bry seg om. men for de av dere som kjører Windows å har fått denne mailen, dere må jo seff ha virusprog som fjerner dette viruset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå