ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 vurderer å kjøpe et raidmax midtower kabinett på microplex . Der står det at denne leveres uten strømforsyning. men på raidmax.com sier de: Stylish front panel w/ blue and red LED lights. See-through clear window with 1 x 80mm RGB tri-color LED case fans. ATX 12V 420 watts power supply included. Front mounted 2.0 version USB ports. 2 x in-take temperature control fans. ja. power suply included. det betyr jo strømforsyning, eller har jeg glemt all engelsken i løpet av ferien? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 står det hva den koster der da? koster sikkert "litt" mere enn bare kabinettet ... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 ikke på raidmax.com , men de sier det leveres med strømforsyning. har da microplex tatt den ut? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ikke nødvendigvis, hvis microplex vil ha de tilsendt uten strømfosrsyning, så får det det.. Forskjell på store kunder og vanlige kunder.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 ok. men syns de likevell kunne hatt som alternativ med strømfosyning. Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er for at du skal ha større valgfrihet at microplex har det sånn. Og det er jo valgfrihet vi vil ha? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Og det er jo valgfrihet vi vil ha? der må jeg si meg enig Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 men det blir jo dyrere å kjøpe det separat... er den psuen som var i fra før stillegående synes jeg det hade vært bedre å kjøpe med psu Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 men det blir jo dyrere å kjøpe det separat... er den psuen som var i fra før stillegående synes jeg det hade vært bedre å kjøpe med psu de som følger med er nestesn bestandig noe dritt:p Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 men det blir jo dyrere å kjøpe det separat... er den psuen som var i fra før stillegående synes jeg det hade vært bedre å kjøpe med psu de som følger med er nestesn bestandig noe dritt:p psu'en som følger med suntek th-656 var verdens beste psu, den hadde knallhøg kvalitet og gidde mye mere en 300w som den egentili skulle gi, har en 400w nå (som kostet 400) har aldri hatt støre dritt, den er veldig ustabil og geier mindre enn sutek's standar psu'n Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kjøp toweret på microplex, og sleng inn en Forton/Source 350 eller 400W PS.... Da blir du fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå