Spragleknas Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Altså; To kompiser av meg vil laste ned filer (filmer etc.) fra hverandre ... men gjerne slippe å gjøre dette via Kazaa eller annen P2P softw. Hvordan kan de løse dette? Begge har winXP Pro. Rakker for svar Endret 30. desember 2003 av JEG76 Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 kan dere ikke sette opp en server som begge har ip-addresse til? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 FTP Tenkte også på det, men hvordan? Setter bare IP adresse som host? Lenke til kommentar
power Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 1) Del filene på nettverket med hverandre 2) Kjør opp en FTP server på den ene brukern.. Og sett det opp slik at den andre har full tilgang til å legge filer der etc 3) Sett opp en lokal direct connect server 4) Dett opp ssh på begge maskinene, og overfør via SCP. 5) Sett opp webservere og legg ut filene 6) Brenn filene ut på cd og gi de til hverandre Lykke til Lenke til kommentar
rwu Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 6) Brenn filene ut på cd og gi de til hverandre joa... gode gamle sneaker-net svikter aldri.. (sneaker=joggesko -dvs. løpe mellom maskinene med floppy eller cd) Lenke til kommentar
Kealle Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hei! Sett opp FTP med bulletproof FTP server. Skriv mail til meg dersom jeg skal sende deg det. ([email protected]) Der kan du legge inn brukere og restriksjoner for de forskjellige. Fungerer veldig greit. Godt Nyttår! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) tAKKER FOR ALLE SVAR edit: cAPs lOck sUger Endret 31. desember 2003 av JEG76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå