Gå til innhold

gprs og mms innstillinger på n6600

Nikko_

Anbefalte innlegg

Har fått meg nokia 6600 og har fått installert wap og mms instillinger fra telenormobil.no..

Jeg bestilte en ringetone på inpoc.no og fikk "linken" til ringetona i innboksen, men når jeg åpner den og vil at den skal lastes ned, så skjer ingenting..

Og når jeg prøver å connecte til internett med opera nettleseren så skjer det heller ingenting...

Litt hjelp hadde ikke vært å forakte!

MVH Steffen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått meg nokia 6600 og har fått installert wap og mms instillinger fra telenormobil.no..

Jeg bestilte en ringetone på inpoc.no og fikk "linken" til ringetona i innboksen, men når jeg åpner den og vil at den skal lastes ned, så skjer ingenting..

Og når jeg prøver å connecte til internett med opera nettleseren så skjer det heller ingenting...

Litt hjelp hadde ikke vært å forakte!

MVH Steffen

:wow: er litt usikker men tror att telenor sliter med å få riktig oppsett til Nokia6600. Jeg har netcom og det fungerer helt kjempe fikk den ganske kjapt ca 1.1/2mnd siden

godt nyttår :xmas:

Lenke til kommentar

Har telenor og det fungerer helt fint på min 6600, prøv en gang til eller ta en titt på manuelt oppsett enten på telenormobil.no eller dintelefon.net.

Husk også at hvis du skal ha oppsett for å kjøre operaleseren så må du sette opp dette spesielt, søk på forumet eller gå inn på opera sin webside for mer info.

Endret av Retroboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...