Nikko_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har fått meg nokia 6600 og har fått installert wap og mms instillinger fra telenormobil.no.. Jeg bestilte en ringetone på inpoc.no og fikk "linken" til ringetona i innboksen, men når jeg åpner den og vil at den skal lastes ned, så skjer ingenting.. Og når jeg prøver å connecte til internett med opera nettleseren så skjer det heller ingenting... Litt hjelp hadde ikke vært å forakte! MVH Steffen Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har fått meg nokia 6600 og har fått installert wap og mms instillinger fra telenormobil.no.. Jeg bestilte en ringetone på inpoc.no og fikk "linken" til ringetona i innboksen, men når jeg åpner den og vil at den skal lastes ned, så skjer ingenting.. Og når jeg prøver å connecte til internett med opera nettleseren så skjer det heller ingenting... Litt hjelp hadde ikke vært å forakte! MVH Steffen er litt usikker men tror att telenor sliter med å få riktig oppsett til Nokia6600. Jeg har netcom og det fungerer helt kjempe fikk den ganske kjapt ca 1.1/2mnd siden godt nyttår Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 ingen hjelp å få? *holde liv i thread* Er jo flere av dere der ute som har 6600 som bruker mms og surfer på nettet med den! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei Har selv en n6600 og ikke hatt noen problemmer med hverken mms,gprs og wap(telenorinnstillinger),jeg gikk inn på telenormobil og fant min telefon type og sendte de fra min pc og siden har det vært i orden (1 1/2mnd) Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Har telenor og det fungerer helt fint på min 6600, prøv en gang til eller ta en titt på manuelt oppsett enten på telenormobil.no eller dintelefon.net. Husk også at hvis du skal ha oppsett for å kjøre operaleseren så må du sette opp dette spesielt, søk på forumet eller gå inn på opera sin webside for mer info. Endret 30. desember 2003 av Retroboy Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 takker for hjelpa.. jeg kan ikke engang gå inn på tjenester og ta legg til bokmerke og la den gå inn på et bilde fra hjemmesida mi.. Det står at det kobles til og så skjer det ikke mere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå