Gå til innhold

Fix/Patch til Halo

Anbefalte innlegg

Hørte her for en stund siden at det hadde kommet en Patch som fixet ytelses problemet som mange har med Halo. Det var vel noe med at grafikk motoren skrev informasjon 2 ganger.. Noe som krevet masse masse.....

Har prøvd å finne denne fixen, men gjør det ikke.

Noen som gidder å hjelpe meg? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke noen andre som lager patcher til halo. Eneste som bruker komme i etterkant av offisielle patcher er no-cd patcher, trainers osv. (men jeg kan jo ta feil) :p

Har du forresten oppdatert skjermkortdriverne dine? De kan ha endel å si for ytelsen på spillet!

Lenke til kommentar
Halo er kresen på hardware... merker det selv, kjører 1600x1200x32 i nesten alle andre spill, men på Halo kjører jeg 1024x768x32...

Det er litt sykt...

P4 2.6 Ghz 800 FSB

512 DDR pc3200

radeon9500pro

Det er mange spill der ute som sliter med 1600x1200x32 og R9500Pro.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg begyne å spille Halo i helgen. Spillet kjører ganske så tregt til tider, på min PC. Jeg har nyeste patch og bruker Catalyst 4.1 driverne. Detaljene er på 1280*1024, max settings. Jeg har også skrudd av FSAA og AF.

I de mest heftige kampscenene får jeg vel bare rundt 10-15fps. Mitt inntrykk er at konverteringen fra xbox til PC kunne blitt gjort bedre. Men spillet er i hvertfall morsomt å spille

Lenke til kommentar
Har Gforce FX 5600 og spillet går som sirup (AMD 2600 og 512 mb ram forresten)

Men en kompis av meg som har bærbar (litt mer mhz, 256 mb ram og et ræva grafikkort kjører det glatt)

Hva skjer?

Du må bruke Pixel Shader 1.1 som GeForce3 støtter...GeForce FX5200/5600 har elendig PS2.0 ytelse, du kjører slik:

i cmd.exe

spillets mappe -> "halo.exe -use11"

Det gjorde jeg for å spille spillet med mine råtten GeForce FX5900 kortet..

Nå har jeg Matrox Parhelia, den kjører spillet på 1280x1024 uten hakking. Høyeste Halo støtter for Dx8.1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...