MagMan Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vdimm og Drop mod / Vcore og Vmem mod?? hva er dette? sett mange som bruker disse "modene".. så kan noen være så snill og forklare meg hva det er? siden jeg er ikke ekspert på alle felt Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Les dette du Nybegyner guiden Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Les dette du Nybegyner guiden unskyld meg, men jeg ser ikke noen forklaring i nybegynner guiden!! vis de nevner Vdimm og Drop mod / Vcore og Vmem mod noe sted kunne du være så vennelig og vise meg i hvilken del og hvilken side? eller bare gi meg en direkte link?? Jeg er ikke uhøfelig, men du svarte ikke på det jeg spurte om og så gir du meg en link til en nybegynner guid som ikke ineholder ordene Vdimm en gang?? frustrerende.. eller det kan også være at jeg var litt rask gjennom det, men det var garanter ikke noe langt eller godt forklarende stykke i den teksten som jeg egentlig er på jakt etter.. uansett takk får så lite, men om du kunne gi meg en litt bedre link eller selv forklare meg hva det er og hva de gjør (brukes til) så ville jeg være glad, siden jeg er her på forumet for og lære av dere som har holdt på lenger enn det jeg har og jeg er intrisert nok til og lese side etter side med info.. får dra på litt ekstra på slutten her!!! LENGE LEVE OC!!! Endret 30. desember 2003 av MagMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå