Erlend0_o Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Har en bosch multicutter som plutselig sluttet å virke, tror jeg har funnet feilen da det virker som at det er en "offer-del" som har tatt kvelden. Vedlegger bilder. Kan ikke finne den på nettet, kan noen anbefale en plass jeg kan finne den? Det er den hvite "stjerna" som virker ødelagt. Er av plast Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 ...litt mer info om modellen hjelper alltid ? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 13. april 2020 Forfatter Del Skrevet 13. april 2020 NoBo skrev (7 timer siden): ...litt mer info om modellen hjelper alltid ? Selvsagt: Bosch Multipurpose Tool GOP 10,8 V-LI Blå bosch ca 6 år gammel Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Foreslår at du finner modellen din i Bosch sin reservedelsliste, søker opp (norsk) forhandler og hører på pris. Eks. GRØNVOLD MASKINSERVICE AS i Oslo. Kan se ut som at delen du er ute etter ikke kan kjøpes løst men må kjøpes som en ‘pakke’ med andre deler. Pris deretter... Med delenummeret, som du bør kunne finne fra reservedelslisten nevnt over, kan du jo alltids sjekke på utenlandske sider om de er rimeligere i pris. Spørs om det uansett lønner seg, med tanke på alder, generell slitasje og gjenværende batterikapasitet? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 jeg har brukt Grønnvold maskinservice i en årrekke o de kan garantert hjelpe. I tillegg til å selge mye proffverktøy så reparerer de blant annet Bosch så de har sikkert delen som er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå