Kurt Lekanger Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 TEST: Ultimate Ears Hyperboom Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) Lyden er ikke detaljert beskrevet. Men til teater og film kunne den kanskje duge(?) Slaveprinsippet funker bra i diverse "subber" da. Mye arbeid på 2 fire og en halv-tommere som må ha en hissig forsterker, og som heller ikke er beskrevet. Deling(filter) og topp(tveeter) er også ubeskrevet. Er det mulig å definere dem til høyre eller venstre kanal når en benytter flere? Kan en brukes som master(volum) for de andre? Slike "tester" skaper nysjerrighet, men etterlater oftest flere spørsmål enn svar...! Endret 13. april 2020 av KjeRogJør Lenke til kommentar
Sondre Jacobsen Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Men kan fortsatt ikke lades med usb-C? Pussig at det fortsatt skal være ukurante egne strømledninger. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Det bør tas med i artikkelen at det slettes ikke er fritt fram å støye så mye man vil uten at det får konsekvenser. Jeg er lut lei egoister som overhodet ikke tar hensyn og bråker og fester til langt på morgenen. Kan noen forklare for meg hvorfor mange festløver absolutt må åpne vinduer og balkongdører for å slippe lyden ut? Det er en styggedom at folk tar med musikk ut i naturen og forsøker å overdøve alt og alle med støyen sin. Innbiller disse nekene seg at alle liker deres form for musikk? Vi lever i et samfunn, og skal det fungere er vi nødt til å vise et snev av hensyn til andre! Lenke til kommentar
rnrb Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Jeg kan forklare hvorfor festløver åpner vinduer og dører - slik at lyden slipper ut. Når mange er samlet inne i et mindre lokale så blir det både varmt og dårlig luft. De gjør det ikke for å spre musikken - det er bare en uheldig bi-effekt. Enig med deg i at det er viktig å ta hensyn - også når man spiller musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå