Gjest 3413b...6c2 Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Hei. I de siste ukene merker jeg at det svir i penis når jeg skal ha sex med dama. Det svir også for henne. Har lenge lurt på hva det kan være men kommer ikke frem til noe. Det svir altså for begge når vi skal ha samleie. Svir også i penis nå i ettertid altså når jeg sitter å ser på film. tok klamidya test i januar og den var negativ - Har ikke hatt noen sexpartnere etter henne. noen som vet hva det kan være? Er. Jævla kjipt:( takk for svar Anonymous poster hash: 3413b...6c2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Kan være så mangt. Dere bør dra til legen og få sjekket det opp. 1. Det kan være andres kjønnssykdommer enn klamydia..så kan jo evt. ta en utvidet sjekk. Siden hun også svir kan du jo foreslå at hun drar til legen og får tatt en gynekologisk undersøkelse. 2. Allergi. Allergi mot kondom, allergi mot glidemiddel? 3. Sopp? Lenke til kommentar
Gjest 3413b...6c2 Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 GiaMahan skrev (Akkurat nå): Kan være så mangt. Dere bør dra til legen og få sjekket det opp. 1. Det kan være andres kjønnssykdommer enn klamydia..så kan jo evt. ta en utvidet sjekk. Siden hun også svir kan du jo foreslå at hun drar til legen og får tatt en gynekologisk undersøkelse. 2. Allergi. Allergi mot kondom, allergi mot glidemiddel? 3. Sopp? Hei du og takk for svar! Tenkte å ta en tur til legen ja! Det som irriterer meg er at jeg tok en utvidet kjønnsykdomtest hos legen den gangen jeg testet meg. Skulle nesten ønske det var kjønnssykdom så hadde det vært lett å bli kvitt problemet. Men for all del skal teste alt på nytt. Vi bruker ikke kondom/glidemiddel etc. Og sopp lukter vel? Og ingen av oss har noen sånne symptomer. Forøvrig så er det så rart at det svir nå som jeg feks bare sitter å ser på TV.. jævla dritt opplegg:( Anonymous poster hash: 3413b...6c2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Åja, tenkte siden du kun skrev klamydia. Men, kan jo også hende prøven var falsk negativ hvis den ble tatt for tidlig. Blir dere nok våte når dere har samleie? Hvis ikke, prøv med glidemiddel, fordi det kan jo også hende at det skjer irritasjon pga friksjon som gjør dere såre nedentil? 1 Lenke til kommentar
RaveX Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Ta med deg dama di til fastlege, og test dere begge. 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Sopp svir. Sopp trenger ikke å lukte. Lenke til kommentar
Gjest 3413b...6c2 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Var nå hos legen hun mente at det er en bakterie som har blitt smitta på penis. Det vil si ikke noe kjønnssykdom men mest sansynlig bakterie grunnet feks at jeg ikke har vaska hendene grundig nok og tatt på penis. visste ikke at det var mulig at penis reagerte feks på en forksjølelsesbakterie elns men men Anonymous poster hash: 3413b...6c2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Supert at dere fant ut av hva det var. Det høres sannsynlig ut. Regner med at dere slipper svie etterhvert nå da Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Har du sår på penis? Er hun våt? Klamydia, Gonore og Mycoplasma skal utelukkes (urinprøve, førstestråle. Denne kan du ta med deg til fastelgen) Sopp gir ofte sår og svir veldig Damen skal også testes for ovenstående kjønnssykdommer Lenke til kommentar
Gjest 3413b...6c2 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 AnnonymG skrev (6 minutter siden): Har du sår på penis? Er hun våt? Klamydia, Gonore og Mycoplasma skal utelukkes (urinprøve, førstestråle. Denne kan du ta med deg til fastelgen) Sopp gir ofte sår og svir veldig Damen skal også testes for ovenstående kjønnssykdommer Har sår på penis ja. Dama blir våt som f, så ække der problemet ligger. legen tok Også kjønnssykdom prøve, men tok det og for 3 mnd siden og har kun hatt samleie med dama. hu mente det ikke var no klamidya herpes eller lignende men det var bakterie i og med at vi har hatt samleie på merkelige steder pga corona blant annet i garasjen osv ( fåkke lov å være inne hos noen av oss pga foreldre... de forstår ikke at vi møtes utenfor huset så smittefaren er like stor) men ja legen mente at det kan være bakterie grunnet uhygene. Anonymous poster hash: 3413b...6c2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå