Sturle S Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 16 minutes ago, Betroz said: Så du prøver deg på den måten, vel jeg responderer ikke på slikt. Jeg gir fa*n i hva du måtte tro om meg Du responderte nettopp. Kjenner deg sjølv dårleg, tydelegvis. Det eg reagerte på er kva du trur om meg, og ikkje minst kva du trur om Teknisk Ukeblad og diskusjon.no. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Man må huske på at all form info fra aviser, myndigheter, byråer osv er galt og man er naiv hvis man er enig med det. Alle andre som kommer med kritikk av overnevnte, uansett hva den er, må tas for god fisk. Man kan gjerne kalle det naivt å sluke all info fra en kilde rått, men det er ganske ironisk når det kommer fra folk som selv sluker alt rått. 7 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 38 minutes ago, Sturle S said: Det eg reagerte på er kva du trur om meg, og ikkje minst kva du trur om Teknisk Ukeblad og diskusjon.no. Jeg skrev aldri at Teknisk Ukeblad er en offesiell kilde. Dine antagelser om meg gjorde det, og mine om deg ut ifra dine svar til meg. Hva er poenget med å sitte her inne å trolle noen... kjedsomhet? Jeg prøvde i det minste å bidra med noe til emnet i tråden her. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 NTB - digi skrev (8 timer siden): Konspirasjonsteorier om korona får folk til å sette fyr på 5G-master Så voksne mennesker brenner altså ned 5G-master fordi de tror at det på en eller annen måte er en sammenheng mellom 5G og korona-viruset? Det er jo nesten som en kan tro at det fremdeles er 1. April. Idioter er og forblir idioter uansett om verden er midt i en pandemi. 8 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 For de som ønsker å vite litt mer om Corona og 5G, så kan man finne noe info her :https://www.davidicke.com/article/567397/vital-videos-watching-david-ickes-london-real-interview-today De som tror 100% på det regjeringen, FHI og WHO sier om Corona, de får stå for det valget selv siden ingenting jeg kan komme med her vil forandre meningen uansett, og ikke er det opp til meg heller. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sturle S Skrevet 11. april 2020 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 35 minutes ago, Betroz said: For de som ønsker å vite litt mer om Corona og 5G, så kan man finne noe info her : Dette er ikkje informasjon, det er ei samling videoar som i alle fall ikkje eg har tenkt å kaste vekk fem sekund på. Har du ein fagfellevurdert vitskapleg artikkel å vise til? 11 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Nei, fordi fagfellevurdert forkning er en offisell kilde, og han er ikke naiv nok til å tro på slikt. 8 Lenke til kommentar
0AAVKDA1 Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Det er nok mye rart rundt 5G, men man skal ikke glemme at mikrobølgestråling i 2011 ble klassifisert til kreftklasse 2B, en klassifisering som industrien greide å trenere fra rundt 2004! https://www.iarc.fr/wp-content/uploads/2018/07/pr208_E.pdf Lenke til kommentar
Populært innlegg :utakt Skrevet 11. april 2020 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Betroz skrev (39 minutter siden): For de som ønsker å vite litt mer om Corona og 5G, så kan man finne noe info her :https://www.davidicke.com/article/567397/vital-videos-watching-david-ickes-london-real-interview-today De som tror 100% på det regjeringen, FHI og WHO sier om Corona, de får stå for det valget selv siden ingenting jeg kan komme med her vil forandre meningen uansett, og ikke er det opp til meg heller. David Icke snakker også om at verden styres av reptiler. Jeg hadde vært bittelitt skeptisk til å ta noe av det han sier for god fisk. Bittelitt. 13 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Just now, Chris93 said: Nei, fordi fagfellevurdert forkning er en offisell kilde, og han er ikke naiv nok til å tro på slikt. Ah, nettopp. Folk med fleire lause skruer enn faste, som bablar om noko dei ikkje har snøring på, dei skal ein derimot tru på! Dei veit nemleg meir enn kva sant er! Eller noko. 7 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 0AAVKDA1 skrev (11 minutter siden): Det er nok mye rart rundt 5G, men man skal ikke glemme at mikrobølgestråling i 2011 ble klassifisert til kreftklasse 2B, en klassifisering som industrien greide å trenere fra rundt 2004! https://www.iarc.fr/wp-content/uploads/2018/07/pr208_E.pdf Og hva betyr klasse 2B? 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 (endret) 6 minutes ago, aklla said: Og hva betyr klasse 2B? Den seier at dei ikkje kan slå fast heilt sikkert at mikrobølgjestråling ikkje er kreftframkallande for menneske eller dyr. Det er ingen prov på at det er kreftframkallande, men ein kan heller ikkje slå sikkert fast at høge dosar over eit langt tidsrom ikkje er kreftframkallande. Til dømes er det data som tyder på at svært kraftig mikrobølgjestråling frå militær radar kan vere kreftframkallande for dei som jobbar tett nok på over lang tid, men ikkje nok til at ein kan vere sikre. (Det kan vere andre ting i det miljøet som er kreftframkallande.) Endret 11. april 2020 av Sturle S 8 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Sturle S skrev (4 minutter siden): Den seier at dei ikkje kan slå fast heilt sikkert at mikrobølgjestråling ikkje er kreftframkallande for menneske eller dyr. Det er ingen prov på at det er kreftframkallande, men ein kan heller ikkje slå sikkert fast at høge dosar over eit langt tidsrom ikkje er kreftframkallande. Til dømes er det data som tyder på at svært kraftig mikrobølgjestråling frå militær radar kan vere kreftframkallande for dei som jobbar tett nok på over lang tid, men ikkje nok til at ein kan vere sikre. (Det kan vere andre ting i det miljøet som er kreftframkallande.) Var mer nysgjerrig på om h*n viste det selv, for det er en mye brukt grunn, men få som vet hva klassen faktisk betyr For mange høres det nok skremmende nok ut at det er i en kreftklasse, og som kjent stopper de fleste opp der uten å sjekke mer.. 5 1 Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 aklla skrev (4 timer siden): Hva skjedde egentlig med farene rundt 2g, 3g, 4g, tetra, wifi og dab? Vanlig FM-radio er mye verre! De strålene når jo nær sagt over alt. Wifi når ikke ned i kjellerstua engang, så det bekymrer meg lite. Er ikke så veldig bra dekning for mobil overalt heller. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 aklla skrev (6 timer siden): Hva skjedde egentlig med farene rundt 2g, 3g, 4g, tetra, wifi og dab? Var vel livsfarlige strålinger det også, den gang.. 4G kom i 2009............. Hehe. Lenke til kommentar
Martin Svensson Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Sturle S Du får börja med att aktivera en hjärncell. Men jag ska hjälpa dig med att korrigera meningen. Du menar att du ska tro på media när de talar om för dig att du ska leka på motorvägen eller hoppa från ett stup. Det er heilt trygt. Mange har overlevd. :utakt Tvärt om. Med tanke på att han haft rätt om nästan allting han pratat om sen 90-talet så är det kanske dags för vissa att börja lyssna på vad han säger istället... aklla: Att även de orsakar en problem av alla möjliga slag tyder mkt på. Befolkningen har heller aldrig haft så många sjukdomar, depressioner, koncentrationssvårigheter, hjärntumörer osv som i modern tid. Lenke til kommentar
Martin Svensson Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Eventuella kopplingen mellan 5G o Coronasymptomen gås igenom i en föreläsningsvideo av Dr. Thomas Cowan på den här sidan: https://www.iol.co.za/capetimes/news/watch-debate-raging-on-link-between-5g-technology-coronavirus-pandemic-45124913 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2020 Rapporter Del Skrevet 12. april 2020 Martin Svensson skrev (18 minutter siden): aklla: Att även de orsakar en problem av alla möjliga slag tyder mkt på. Befolkningen har heller aldrig haft så många sjukdomar, depressioner, koncentrationssvårigheter, hjärntumörer osv som i modern tid. Det er mulig du har rett i det, men hvorfor hoppe til en konklusjon ut fra det? Vi er også mer hjemme, mer sittestillende, mer på ferie osv, kanskje det påvirker oss? Holder ikke å si at vi har fått 4g og får 5g og at dette er årsaken til alt. Vi lever forresten lengre og lengre samtidig som stråling øker, vil det si at stråling gjør at vi lever lengre? 6 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 12. april 2020 Rapporter Del Skrevet 12. april 2020 48 minutes ago, Martin Svensson said: Eventuella kopplingen mellan 5G o Coronasymptomen gås igenom i en föreläsningsvideo av Dr. Thomas Cowan på den här sidan: Hadde ikkje dei eldre site klistra til smarttelefonane sine heile dagen, hadde dei nok knapt hatt symptom. Berre sjå på tenåringane, som knapt rører moderne teknologi, dei verkar praktisk talt immune mot viruset. Ja, det må heilt klårt vere 5G som er problemet, ikkje noko virus. Heilt sikkert det same med Spanskesykja og Svartedauden. Er det teorien til denne doktoren i alternativ medisin? (Nei, eg gidd verkeleg ikkje lese. Fyren er sprø som eit knekkebrød.) 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå