Audun B Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hallo, Er det noen som har testet Longhorn 4051 build? Er det noen vesentlige bugs sånn osm at klyden ikke fungerer eller at spill ikke funker osv? Nevn småbugs og som ikke er noe koselig. Går det utrolig treigt? Er det verdt å gå fra xp til Longhorn 4051? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmmm, det er jo en beta versjon så Beta versjoner skal man aldri stole 100% på. jeg for min del bruker aldri beta versjoner eller build versjoner. hender at jeg har lagt inn det ved et uhell, men aldri bevisst. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er en alfa versjon og ikke en beta. Første beta av Longhorn kommer kanskje til sommeren. Jeg har testet den for en stund siden. Men det er langt i fra en erstatter av XP. Først og fremst er 4051 treg. Og du får trøbble med engelsk tastatur-oppsett osv. Ta heller å vente til de første beta versjonene begynner å ta form før du kan tenke på å kanskje erstatte XP. Helst kan du vente til Longhorn er ferdig (2005/2006) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Og du får trøbble med engelsk tastatur-oppsett osv. Jeg kan ikke huske at jeg har hatt noen slike problemer... Longhorn er ikke bra nok til å brukes som hoved-operativsystem hvis det var det du tenkte på. Jeg byttet ut windows 98 med windows XP når den var kommet til en build litt før beta 2. Så tror du må vente til beta1/2 før du bytter ut operativsystemet ditt med longhorn. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Og du får trøbble med engelsk tastatur-oppsett osv. Jeg kan ikke huske at jeg har hatt noen slike problemer... Longhorn er ikke bra nok til å brukes som hoved-operativsystem hvis det var det du tenkte på. Jeg byttet ut windows 98 med windows XP når den var kommet til en build litt før beta 2. Så tror du må vente til beta1/2 før du bytter ut operativsystemet ditt med longhorn. testa ut win 98 beta(tidlig '97) litt over 6 mnd. før final...gikk ganske snart tilbake til win95 sr2... btw: win98 fikk kort levetid... brukte 95 og nt (og misc linux-distroer) frem til 2000 kom... konklusjon; ikke bruk beta-versjoner til daglig bruk...og i hvertfall ikke alpha-versjoner av et os! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) jeg prøvde Longhorn (den alpha'n som kom i sommer) og ca en time og 20 minutt senere så var jeg tilbake i gode gamle Win2K. fikk det enorme problemet at Longhorn lakk minne. etter ca 15 minutt oppetid så hadde longhorn 100% av 512Mb fysisk minne i bruk pluss en swap fil på ca 3 giga. alt gikk suppe tregt og eneste fiksen jeg fant var å reboote hvert tiende minutt Edit: leif Endret 31. desember 2003 av Prelude Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg er i det vesentlige og i konklusjon enig med førstevoterende. Dette er på en P3 500 og 256 MB. XP blir islagt utforbakke til sammenligning, mens 98 da blir fritt fall, eller noe. Men moro å ta noen screenshots da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå