Unifaun Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Hei! Jeg har fått barn med min Tyske kjæreste og får derfor pappaperm fra Norge, men bor i Tyskland. Nå fikk jeg plutselig 20% mindre å rutte med, så enn så lenge sitter jeg på gjerdet og venter på at kursen skal dale. En euro koster nå 11 kroner. Spørsmålet mitt er: Er det noen som helst måte å forutsi om krona vil bli sterkere eller svakere? Bør jeg overføre alle pengene nå? Planen nå er å vente til Mai-Juni eller til Euroen koster 10 kroner. Er det utopisk? Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Sverre1969 Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 2 hours ago, Unifaun said: Spørsmålet mitt er: Er det noen som helst måte å forutsi om krona vil bli sterkere eller svakere? Nei. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Unifaun skrev (2 timer siden): Hei! Jeg har fått barn med min Tyske kjæreste og får derfor pappaperm fra Norge, men bor i Tyskland. Nå fikk jeg plutselig 20% mindre å rutte med, så enn så lenge sitter jeg på gjerdet og venter på at kursen skal dale. En euro koster nå 11 kroner. Spørsmålet mitt er: Er det noen som helst måte å forutsi om krona vil bli sterkere eller svakere? Bør jeg overføre alle pengene nå? Planen nå er å vente til Mai-Juni eller til Euroen koster 10 kroner. Er det utopisk? Tusen takk for hjelpa! Du kan jo vedde på Opec møte, om de blir enig om kutt eller ikkje. Det vil avgjøre oljeprisen nokså mye, som i sin tur vil påvirke krona. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå