formannen Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Er det noen som vet om et godt CD cover program? Jeg bruker CoverXP 1,31, men jeg får ikke skrevet ut CD booklets... De er for brede for a4 ark. takker for svar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Kanskje det ikke er så proft som du vil ha, men CD-cover integresjonen i Easy Cd Creator synes nå jeg funker fint. :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 nesten alle cd-brenner program har en funksjon slik at man kan lage cd-kover. men det beste er å bruke et bilderedigeringsprogram som PhotoShop eller PaintShopPro... Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: formannen skrev (2002-03-06 13:52):Er det noen som vet om et godt CD cover program? Jeg bruker CoverXP 1,31, men jeg får ikke skrevet ut CD booklets... De er for brede for a4 ark.takker for svar Hei. Bruker CDBox Labeler pro, som jeg synes er raskt og enkelt å bruke. Du finner det på Download.com Lenke til kommentar
SeriousSam Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Kan anbefale denne: http://www.pochette-express.com Lenke til kommentar
formannen Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-06 16:43, SeriousSam skrev:Kan anbefale denne:http://www.pochette-express.com Har prøvd dette... det er et bra program, men det skriver ikke ut linjene på enden av coveret. Liker det til Easy CD Creator, men progget fucker maskinen min... Noen flere? Lenke til kommentar
Thereds Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Det som har fungert for meg er Nero. Enkelt og det fungerer glimrende.Og ikke minst, det f**ker ikke opp windows, slik som easy cd creator gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå