tomkrist Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 (endret) Har alltid vært interesert i lyd og videoproduksjon. Etterhvert ble jeg også interesert i podcasting og har etterhvert invistert i mere utstyr for å få bedre lyd produksjon. I fjor høst startet jeg en podcast som heter Fra den andre siden. Dette er en podcast om det overnaturlige og truecrime der jeg tar for meg spesielle saker. Til nå har jeg laget 5 episoder og synes jo dette er kjempegøy. Hva synes dere om podcasten? Her er linken: https://www.spreaker.com/show/fra-den-andre-siden Hadde vært gøy å få tilbakemeldinger. Selvsagt, er jo bare i startgruppa og sikkert mye som kan gjøres bedre men spent på hva andre synes om det jeg har og hva jeg eventuelt burde gjøre bedre. De 4 første episodene er gjort med forskjellig utstyr for å teste ut kvaliteten mens den siste er laget på en podcast mikser som jeg håper skal få lydkvaliteten opp på ett høyere nivå. Jeg lager selve podcasten i cubase der jeg enkelt kan legge til effekter og musikk. Endret 10. april 2020 av tomkrist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå