Gjest Slettet+8743 Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 17 hours ago, Taurean said: Ja, nei dette er en del år siden nå, så det er godt på avstand nå. Vi har hverandre som venner på facebook, men har ingen kontakt utover det. Ho hadde et brudd med samboeren en stund, hvor lenge vet jeg ikke. Jeg vurderte å be om et treff da, men jeg tenkte at kanskje ho bare ville ha et pusterom i forholdet og ville ikke presse der. Så jeg lot det være. Det var jo barn inne i bildet også. Ikke bare å ta på seg et sånt ansvar heller ut av det blå. Jeg var egentlig ikke klar for noe forhold heller, hadde ikke nok struktur i livet. Men det var slitsomt når det varte, både en krevende jobb, og fokusére på det der samtidig. I tillegg til det, så ble ho favorisert på jobben, fikk mye oppmerksomhet, også fra sjefene. Ble håndvist hvordan ting fungerte, og jeg ble overlatt mer meg selv. Så da fikk jeg dét å bekymre meg for også ^^ Det var snodige greier. Men sånn kan livet gå. Nå mener jeg at lederskapet der ikke var helt på stell, men det får bare bli min mening. Godt å høre at det går å leve med etterhvert. Synes det var utrolig at du ikke tok kontakt med henne når hadde pause fra samboeren. Det hadde ikke jeg klart. Takk for at du ville dele din historie! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Undre skrev (46 minutter siden): Godt å høre at det går å leve med etterhvert. Synes det var utrolig at du ikke tok kontakt med henne når hadde pause fra samboeren. Det hadde ikke jeg klart. Takk for at du ville dele din historie! Bare en glede Håper du finner en vei gjennom det du går igjennom. Det er rart hvordan kjærlighet og oppmerksomhet er så ulikt fordelt. Noen går gjennom hele livet uten å finne noen ... andre kan velge uoppfordret. Noe vi burde lært om i skolen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Nå er ikke jeg i 40-årene enda, men det er ikke lenge til. Jeg ville nok vært varsom med å innlede noe til en kollega, nettopp fordi et brudd vil kunne gjøre arbeidshverdagen vanskelig. Når det gjelder utroskap er jeg i den situasjonen at som polyamorøs er det ikke noe problem å innlede flere forhold, men om jeg ikke var det hadde jeg nok ikke villet være utro nei. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Jeg ville avvist 30-åringen og mulig fortalt det til partneren. Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Det har jeg vært borti. Jeg gjør ingenting spesielt med det. Forsøker bare å være høflig og vennlig ovenfor kollegaen, men lar henne forstå at det ikke kommer til å skje noe. Så roer det seg bare av seg selv. Sier ikke noe til kona (nå ekskona) ettersom det ikke er noe som har hendt uansett, så hvorfor uroe henne med noe slikt da? Men har fortalt om slike ting også hvis det faller seg naturlig i en samtale. Hva jeg hadde tenkt om hun som viste interesse? Det kommer litt an på om hun visste om jeg var singel eller opptatt. Jeg ville tenkt det var upassende dersom hun visste jeg var opptatt. Dersom hun ikke visste det hadde det vært helt greit - så lenge hun respekterer det og ikke fortsetter å hinte/flørte. 1 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Undre skrev (På 1.5.2020 den 9.05): Takk til alle dere som har svart. Jeg ser at flere av dere tenker at jeg er den mannlige kollegaen i denne relasjonen, men jeg er altså den ultimate klisjeen (kvinnen på 30 som har fått følelser for sin 15 år eldre, gifte kollega). I tillegg er jeg i et langvarig (11 år) forhold selv. Alt i meg sier at jeg bare må holde det for meg selv, men det er vanskelig. Har hatt følelser i snart ett år og det går ikke over sånn som jeg trodde det ville. Vi er foreløpig bare gode kolleger på vei til å bli noe vennskapelig da vi har mye til felles. Jeg er ganske sikker på at han ikke vet hva jeg føler, men det er vanskelig å holde tilbake og ikke småflørte når sjansen byr seg. Det hjelper å lese meldingene deres. De fikk meg til å «lande» litt og tenke at dette har potensiale til å bli et uendelig og uopprettelig rot. Samtidig er det smertefullt å begjære noe man aldri kan få. Dette er hva kona gjorde. Derfor er hun nå ekskona. Jeg vil råde deg på det sterkeste til å kutte den strengen der før det går utover noen andre og ødelegger livet deres. Også for barn (om det er barn involvert). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå