Vod0 Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) Vurderer å studere sykepleier i Sverige, ironisk nok så har jeg ikke god nok norsk-karakter til å studere det her i Norge og jeg har få planer om å prøve meg på nytt for å forbedre norsk-karakterene. Er det noen som har studert i Sverige som vil dele noen erfaring, tenker da mest på oppgaveskriving som må gjøres på svensk. Hvordan gikk det for dere og tok det lang tid før "norsk-svensken" satt? Endret 9. april 2020 av Settoz Lenke til kommentar
KristerBK Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Sånn jeg har forstått, kan man levere på sitt nordiske språk ved de fleste universiteter i Norden. Dette må selvføglelig sjekkes opp mot studiet du ønsker å gå på. Sjekk studieplaner etc. eller send en mail til universitetet/skolen du vil søke på. Lenke til kommentar
Arthia Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 (endret) Sitat Skole writemyessaytoday KIPP skrev (På 23.6.2020 den 12.22): Hallo, Jeg vil studere i Sverige også. Hva er de beste universitetene der for å studere programmering? Jeg er en toppstudent på skolen og kjenner matematikk ganske godt (de høyeste karakterene). Hei, Jeg vil også velge et universitet i Sverige (jeg tror Malmö universitet er det beste for meg). Du kan sjekke yhutbildningar.se >> utdanning >> programmering> sverige eller AllaStudier.se Endret 24. juni 2020 av Arthia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå