AfterGlow Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Den tredje Modern Warfare-sesongen er kunngjort. Call of Duty: Warzone får større lag og nye moduser Lenke til kommentar
Crazning88 Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Føler det blir for stort sprik mellom solo og quad squad. Hadde passet bedre med Duo+Quad team for en periode. Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) Noe som plager meg litt med Warzone nå er å spille 4 mot 1-2, enten fordi jeg starter som 1 person på mitt lag (hvordan det er mulig vet jeg ikke) eller fordi tilfeldige spillere forlater med en gang de dør i startfasen, eller at folk forlater når andre forlater. Endret 9. april 2020 av ahw_ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Ja, ofte laget mitt ikke blir fylt opp, ofte bare meg og en kompis. Kjempegøy å møte på 4 karer Hvorfor har de ikke solo, duo og quad? Lenke til kommentar
Crazning88 Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 så lenge de ikke adder noe ranked modus, så vil nok de fleste leave etter noen få minutter. mtp at Gulag varer et kvarter eller no, så er det ikke mange som bruker den andre sjansen så tidlig i spillet. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Rare er at det er matchmaking basert på skill i den vanlige modusen. Uten at den heter ranked vel å merke. Ingen fasit men nok til å si sikkert at det finnes skillbasert matchmaking i Warzone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå