Gå til innhold

Lydkort på tecra s1

AmaZe

Anbefalte innlegg

Heisann.

Kjøpte meg en thosiba tecra s1 på mpx.no for ca 4 mnd. siden.

Nå funker ikke lydkortet i det hele tatt :no:

Plugger jeg i hodetelefoner kommer det ikke lyd og uten kommer det heller ikke lyd i fra høyttalerne.. Hva skal jeg gjøre?

Kan jeg kreve at mpx.no skal fixe det :ermm: .

er det ikke 3års garanti?

Jeg har håndtert den pent og tror ikke det er jeg som har ødlagt den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du skriver ingenting om du har sjekket instillinger for lyd i windows, eller om du har sjekket/reinstallert drivere og denslags. det er vel også instillinger for selve lydkortet i kontrollpanelet, hvis du kjører en standard toshiba installasjon. kanskje litt latterlig å sende inn maskinen hvis det bare er volumet som er satt på "mute" i windows? (for eksempel).

Lenke til kommentar
du skriver ingenting om du har sjekket instillinger for lyd i windows, eller om du har sjekket/reinstallert drivere og denslags. det er vel også instillinger for selve lydkortet i kontrollpanelet, hvis du kjører en standard toshiba installasjon. kanskje litt latterlig å sende inn maskinen hvis det bare er volumet som er satt på "mute" i windows? (for eksempel).

Seff har jeg testa det.. :laugh:

Har reinstallert mange ganger og fixa å trixa :yes:

Men den er død. ikke noe softwarefeil her i gården

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem med min Tecra S1. Hvis jeg stikker inn hodetelefoner kommer det bare lyd i høyre øre, og hvis jeg trekker ut hodetelefonene kommer det ingen lyd. Irriterende! Jeg kjøpte maskinen direkte fra Toshiba, og har fått beskjed om at jeg enten kan ta med meg maskinen til en Toshiba-reparatør, eller sende den inn til dem. Skal levere den hos nærmeste reparatør.

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem med min Tecra S1. Hvis jeg stikker inn hodetelefoner kommer det bare lyd i høyre øre, og hvis jeg trekker ut hodetelefonene kommer det ingen lyd. Irriterende! Jeg kjøpte maskinen direkte fra Toshiba, og har fått beskjed om at jeg enten kan ta med meg maskinen til en Toshiba-reparatør, eller sende den inn til dem. Skal levere den hos nærmeste reparatør.

Akkurat samme problem. var ganske trøtt da jeg skrev første innlegget. orket ikke å forklare :ermm:

Lenke til kommentar

Har du kontakta Mpx? Du har uansett tre års garanti, så de forplikter seg til å fikse det.

Får du også lyd i bare høyre øre når du bruker hodetelefoner, eller får du ingen lyd i det hele tatt? Hvis jeg dytter hodetelefonpluggen halvveis inn, får jeg lyd i både høyttalerne og hodetelefonene. Skikkelig sprøtt! :wow:

Lenke til kommentar
Har du kontakta Mpx? Du har uansett tre års garanti, så de forplikter seg til å fikse det.

Får du også lyd i bare høyre øre når du bruker hodetelefoner, eller får du ingen lyd i det hele tatt? Hvis jeg dytter hodetelefonpluggen halvveis inn, får jeg lyd i både høyttalerne og hodetelefonene. Skikkelig sprøtt! :wow:

:yes:

akkurat det samme :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...