AmaZe Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Heisann. Kjøpte meg en thosiba tecra s1 på mpx.no for ca 4 mnd. siden. Nå funker ikke lydkortet i det hele tatt Plugger jeg i hodetelefoner kommer det ikke lyd og uten kommer det heller ikke lyd i fra høyttalerne.. Hva skal jeg gjøre? Kan jeg kreve at mpx.no skal fixe det . er det ikke 3års garanti? Jeg har håndtert den pent og tror ikke det er jeg som har ødlagt den Lenke til kommentar
ols Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 du skriver ingenting om du har sjekket instillinger for lyd i windows, eller om du har sjekket/reinstallert drivere og denslags. det er vel også instillinger for selve lydkortet i kontrollpanelet, hvis du kjører en standard toshiba installasjon. kanskje litt latterlig å sende inn maskinen hvis det bare er volumet som er satt på "mute" i windows? (for eksempel). Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 du skriver ingenting om du har sjekket instillinger for lyd i windows, eller om du har sjekket/reinstallert drivere og denslags. det er vel også instillinger for selve lydkortet i kontrollpanelet, hvis du kjører en standard toshiba installasjon. kanskje litt latterlig å sende inn maskinen hvis det bare er volumet som er satt på "mute" i windows? (for eksempel). Seff har jeg testa det.. Har reinstallert mange ganger og fixa å trixa Men den er død. ikke noe softwarefeil her i gården Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har samme problem med min Tecra S1. Hvis jeg stikker inn hodetelefoner kommer det bare lyd i høyre øre, og hvis jeg trekker ut hodetelefonene kommer det ingen lyd. Irriterende! Jeg kjøpte maskinen direkte fra Toshiba, og har fått beskjed om at jeg enten kan ta med meg maskinen til en Toshiba-reparatør, eller sende den inn til dem. Skal levere den hos nærmeste reparatør. Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har samme problem med min Tecra S1. Hvis jeg stikker inn hodetelefoner kommer det bare lyd i høyre øre, og hvis jeg trekker ut hodetelefonene kommer det ingen lyd. Irriterende! Jeg kjøpte maskinen direkte fra Toshiba, og har fått beskjed om at jeg enten kan ta med meg maskinen til en Toshiba-reparatør, eller sende den inn til dem. Skal levere den hos nærmeste reparatør. Akkurat samme problem. var ganske trøtt da jeg skrev første innlegget. orket ikke å forklare Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har du kontakta Mpx? Du har uansett tre års garanti, så de forplikter seg til å fikse det. Får du også lyd i bare høyre øre når du bruker hodetelefoner, eller får du ingen lyd i det hele tatt? Hvis jeg dytter hodetelefonpluggen halvveis inn, får jeg lyd i både høyttalerne og hodetelefonene. Skikkelig sprøtt! Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Har du kontakta Mpx? Du har uansett tre års garanti, så de forplikter seg til å fikse det. Får du også lyd i bare høyre øre når du bruker hodetelefoner, eller får du ingen lyd i det hele tatt? Hvis jeg dytter hodetelefonpluggen halvveis inn, får jeg lyd i både høyttalerne og hodetelefonene. Skikkelig sprøtt! akkurat det samme Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Lydkortene som er i bærbare bruker ikke å ha så veldig god lyd-kvalitet, så jeg ville uanset om lydkortet virker eller ikke kjøpe meg et eksternt lydkort. Dette er noen eksempler: Creative SB Audigy 2 NX eller Creative SB Extigy eller Creative SB MP3+ eller Hercules Muse Pocket USB eller TerraTec SoundSystem Aureon 5.1 USB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå