Windoge Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Jeg får en skikkelig høy metallisk hylelyd fra venstre fremhjul når jeg rygger. Det spiller ingen rolle om jeg holder bremsen inne, men lyden blir verre av at jeg trykker bremsene litt inn. Lyden kommer kun når jeg rygger. Forslag? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 har det nettop skjedd og plutselig kommet? I disse tider så ville jeg tippet på at en stein fra grusing på veiene har satt seg mellom bremsekloss og skive. Da er det enten å prike vekk eller å kjøre en liten tur i 80 sonen så forsvinner det. (ikke rygg) Hvis det har vart lenge kan det være noe gærn't med hjullageret, da må du ta den på service. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 34 minutes ago, Cain_85 said: har det nettop skjedd og plutselig kommet? I disse tider så ville jeg tippet på at en stein fra grusing på veiene har satt seg mellom bremsekloss og skive. Da er det enten å prike vekk eller å kjøre en liten tur i 80 sonen så forsvinner det. (ikke rygg) Hvis det har vart lenge kan det være noe gærn't med hjullageret, da må du ta den på service. Nei, det har vært en stund. Tviler på at det er hjullageret. Da ville vel lyden vært tilstede når jeg kjører fremover også? Den kommer altså når jeg rygger veldig sakte. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Tipper det er "noe" rundt bremsene. Enten klossene som henger litt, evt bremsevarsler til klossene, stein mellom skive og skjold, eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå