unwill Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Tenkte det kan være litt greit for folk å vite hvordan kundeservicen er til forskjellige operatører. Jeg ønsker at telefonen min skal ringe, og ikke bli viderekoblet til mobilsvareren min. 16:40 Ringer 05050 Taster inn valgene... 16:41 Hører på Ventemusikk... 16:45 Snakker med en Håvard ****** 16:46 Telefonsvaren min skal være borte... 6 minutter..., ikke å ille. Lenke til kommentar
picko Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Jeg ble positivt overasket når jeg ringte til Chess sin support for å "enable" MMS, jeg ringte 06060 og det tok kanskje 10 sekunder og så var det en hyggelig jente som svarte. Hadde trodd at jeg måtte vente mange minutter for å få svar, men så er det vel en stund siden sist jeg ringt noen tlf-support og da... Endret 30. desember 2003 av picko Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Beviser jo bare at Telenor ikke klarer å holde det de reklamerer for en gang, og enda velger folk fremdeles å være kunde der... Har prøvd både Telenor, Netcom, Chess og Sense. Synes Chess var best på telefon, svarte hurtig og greit. NetCom er håpløs på mail-svar! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Chess pleier å ta telefonen like raskt som vanlige folk... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kundemasse og tidspunkt når blir ringt har mye å si. Har ringt Bluecom ofte og ligger rundt 10 min Netcom var veldig varierende , men der har det faktisk vært gratis å ringe da de hadde kapasitetsproblemer. Lenke til kommentar
New Members Name Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Chess sin kundeservice er topp. Både når det gjelder telefon og e-post. "Behov for å sperre mobilen?", sier Telenors reklame. Ja, det var en natt jeg hadde behov for å sperre den 2 måneder gamle T610'en min. Ringte 06060, tastet 4 eller noe sånt, og kom til en svensk dame. Hun fikk sperret telefonen min med en gang. Behøver man virkelig Telenor-abonnement? Det samme gjelder jo dekningen deres. Jeg har Chess og bruker Telenor-nettet. Samme dekning. Var innom Telehuset på Mercur-senteret i Trondheim en gang her. Begynte å diskutere med dem om tap og tyveri og sånt. Nå er det sånn at Chess har forsikring. Faktisk markedets beste forsikring, vel og merke. Fyren mente jeg måtte vente flere uker på nytt sim-kort. Her ringer jeg til Chess, venter i 12 sekunder før jeg får svar, bestiller nytt sim-kort, det nye sim-kortet ligger og venter som rekomandert post dagen etter. Det kaller jeg kundeservice! Nei, nå skjønner jeg ikke hvorfor noen av dere sitter på rumpen med Telenor. Hvorfor? Jeg vil gjerne ha en god forklaring på hvorfor noen gidder å bruke Telenor Mobil da det finnes alternativer som er langt bedre enn Telenor. Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Med Telenor så kan du dra til en forhandler og: *Brenne et nytt sim kort *Få ny pin kode *endre navn eller juridiske eiere Dette blir gjort på kort tid mens man venter i butikken.. Men er enig at telenor har mye å lære av sine konkurrenter. De har vel blitt for store,det er akuratt det samme som med Nokia. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg ringte Ngt.no får å klage på at linja mi var bort, ****** det tok laaaaaaaaaaaaaaaaang tid, gidder aldri å ringe de mere Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 "Behov for å sperre mobilen?", sier Telenors reklame. Ja, det var en natt jeg hadde behov for å sperre den 2 måneder gamle T610'en min. Ringte 06060, tastet 4 eller noe sånt, og kom til en svensk dame. Hun fikk sperret telefonen min med en gang. Behøver man virkelig Telenor-abonnement? Det samme gjelder jo dekningen deres. Jeg har Chess og bruker Telenor-nettet. Samme dekning. ehhh..... finns det noe logikk i det du presterer å si????? jeg bare spør...... hva har chess kunderservice med ei svensk dame noe med telenor å gjøre??? om man behøver telenor abn... nei du ingen som tvinger deg..... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg tror at det han prøvde å si var: jeg ble overrasket at det gikk ann å sperre abb mitt selv om jeg ikke har telenor, siden de reklamerer med det! men hvem vet Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ja sikkert noe sånt... bare litt merkelig skrevet... selvom tnm reklamerer med det.. betyr ikke at ingen andre har mulighet til å sperre tlf sikkert... da får chess reklamere med det selv.. men nå kommer jo netcom med døgnåpent å.. så dette blir nok spennendes.... Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har ringt chess kundeservice et par ganger. Og som en kar over her nevnte, det er som om vanlige folk tar telefonen. Det har gått fort alle gangene. Upåklagelig service fra et lite knøttefirma. Jeg mener det, jeg kan seriøst ikke fatte i herrens navn hvorfor folk faktisk sitter med telenor og netcom abb. Netcom er ikke så ille det skal sies. Men seriøst, få fingern ut av ræva. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hello kundeservice........ jiiiiiiiiiiiseeeeess.... prøv å ring nr 820 20 200 som er nummeret til hello... det første du hører er denne tjenesten koster 10,99 øre fra du får svar........ dette er noe som jg kaller SINNSYKT!!!!!!! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ehhh..... finns det noe logikk i det du presterer å si????? jeg bare spør...... hva har chess kunderservice med ei svensk dame noe med telenor å gjøre??? Jeg fikk heller ikke med meg noe av det innlegget der, og må si at jeg nesten ble sjokkert over hvor kryptisk det går an å skrive. Men han kan kanskje fortelle oss i klartekst hva han ville frem til? 1: Sperring av telefon Utføres av din teleoperatør, men Telenor er de eneste som reklamerer med det. 2: Kundeservice Telenor har forholdsvis kort svar tid for privatkunder, og har ett etablert nett for både første- og andrelinje support. Her er det tilogmed en IRC server inne i bildet, med meget god responstid. Er du bedriftskunde, med litt størrelse, så kan jeg gå god for at det knaptnok rekker å ringe før de plukker opp telefonen. Ganske interessant fenomen det der. 3: Pris Telenor har lokaltakst, det samme har vel også Chess? Men det er mange som operere med 820 nummer og disse er som dere vet ikke akkurat rimelige i bruk. Men jeg forstår enda ikke hvordan dere så bastant kan påstå at de som sitter med Telenor/Netcom abbonnement er bortimot idioter? Virker mer som den typiske fjortenår gammel kiddoe som hater "Telenor".... Just my two cents. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 05000 eller hva det nå er (telenor) fungerte bra da jeg skulle sperre mobilen min. De tok telefonen raskt, og var bra hjelp. Det var ikke bare mobiloperatører man kunne legge inn erfaringer om? Jeg har ihvertfall en dårlig erfaring med Kompletts kundeservice. Nektet å la meg bytte produkt, selv om jeg benyttet meg av angreretten innen 14 dager.. dårlig Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Men jeg forstår enda ikke hvordan dere så bastant kan påstå at de som sitter med Telenor/Netcom abbonnement er bortimot idioter? Virker mer som den typiske fjortenår gammel kiddoe som hater "Telenor".... Just my two cents. ja er helt enig med deg der... det sier vel egentlig litt om de som sitter å prater dritt om andre... folk kan vel bestemme selv hvor de vil være kunder hen... det vil alltid være ufornøyde mennesker overalt som alltid klarer å finne et lite smutthult dem kan blåse opp... dessuten har vel kanskje telenor / netcom LITT fler kunder og tjenster og tilby så om køtiden er litt høyere enn de andre selskapene må man bare ta seg til. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det var ikke bare mobiloperatører man kunne legge inn erfaringer om? Jeg har ihvertfall en dårlig erfaring med Kompletts kundeservice. Nektet å la meg bytte produkt, selv om jeg benyttet meg av angreretten innen 14 dager.. dårlig Hvis du har fått tak på ett slikt angreskjema som du får med bestillingen din, kan de ikke nekte deg å bytte såfremt det ikke er påført skade på produktet.. Så bare kjeft og smell på en litt fin måte, så bør det ordne seg. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Men jeg forstår enda ikke hvordan dere så bastant kan påstå at de som sitter med Telenor/Netcom abbonnement er bortimot idioter? Virker mer som den typiske fjortenår gammel kiddoe som hater "Telenor".... Just my two cents. ja er helt enig med deg der... det sier vel egentlig litt om de som sitter å prater dritt om andre... folk kan vel bestemme selv hvor de vil være kunder hen... det vil alltid være ufornøyde mennesker overalt som alltid klarer å finne et lite smutthult dem kan blåse opp... dessuten har vel kanskje telenor / netcom LITT fler kunder og tjenster og tilby så om køtiden er litt høyere enn de andre selskapene må man bare ta seg til. Men det blir jo LITT feil igjen. Da skal de jo tilsvarende flere ansatta for å kunne tilfredstille de LITT flere kundene som de har.. Sånn rent matematisk så skal jo det gå opp i opp. Med flere kunder har de råd til å betale de flere ansatte. Så det var ikke noe poeng. Telenor må ordne opp med seg selv med policyen sin ovenfor privatkunder. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Men det blir jo LITT feil igjen. Da skal de jo tilsvarende flere ansatta for å kunne tilfredstille de LITT flere kundene som de har.. Sånn rent matematisk så skal jo det gå opp i opp. Med flere kunder har de råd til å betale de flere ansatte. Så det var ikke noe poeng. Telenor må ordne opp med seg selv med policyen sin ovenfor privatkunder. Telenor har en utmerket policy i forhold til sine kunder, kanskje bortsett fra den noe konfidensielle "lojalitets" listen. Så husk å betale regningene deres unger! Og jo, det var faktisk ett poeng. For veksten i forespørsler er LANGT I FRA proposjonal med veksten i antall kunder. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Høres ut som du er sponsa av telenor mann. Telenor har rett og slett et attitude problem. Hvorfor i alle dager holder dem på som dem gjør selv når dem har fått konkurranse? Jo for dem lever på gode gamle televerket dagene sine. Da folk ikke hadde noe valg. Dem leverer dårligere produkter enn andre. feks Tregere adsl enn konkurrenter, som også er billigere. Skal du få det like billig som konkurrentene, så får du nedlastnings sperre. De kjører fortsatt ulik pris til andre mobil nettverk enn deres eget. Men nå ble det jo litt offtopic da. handla jo om kundeservice dette i grunn. De få gangene jeg har måttet ringe telenor (har nemlig kvitta meg med alt som er av telenor) så har jeg måttet sitte lenge i kø, og gjerne aldri kommet fram til noen ting. Husker blant annet at jeg ikke fikk penger tilbake for noe jeg hadde betalt inn for mye. Ringte da kunde"service". Nærmeste de kunne ordne var at jeg kunne få det tilbake i form av at det ble trukket fra på regninger. Nei takke meg til mindre firmaer som fortsatt har litt fotfeste.. Telenor er rett og slett for stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå