John-B Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 (endret) Her kan folk poste sine forslag til ting som egentlig er helt idiotiske, men som har en rot i en virkelig problemstilling. Endret 8. april 2020 av John-B 1 Lenke til kommentar
John-B Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 (endret) Jeg begynner: Vestlendinger (og kanskje andre) burde få fradrag på skatten, siden vi ikke har (realistisk) mulighet for å harryhandle i Sverige. Endret 8. april 2020 av John-B 2 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Folk uten barn burde betale mer skatt fordi de ikke produserer fremtidige skattebetalere? 2 Lenke til kommentar
John-B Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 35 minutes ago, Sharpings said: Folk uten barn burde betale mer skatt fordi de ikke produserer fremtidige skattebetalere? Jeg føler meg personlig angrepet, og nøytraliserer den med: Pga miljøutslippene et barn medfører, burde de som aktivt velger å ikke få barn få fritak fra alle miljøavgifter ? 1 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 John-B skrev (45 minutter siden): Jeg føler meg personlig angrepet, og nøytraliserer den med: Pga miljøutslippene et barn medfører, burde de som aktivt velger å ikke få barn få fritak fra alle miljøavgifter ? Jeg likte den også! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Sharpings skrev (1 time siden): Folk uten barn burde betale mer skatt fordi de ikke produserer fremtidige skattebetalere? De rike burde jo da bli fratatt all formuen, siden de lærer sine barn til å forvalte sin formue, og i tillegg lærer dem skattetriks/"skatteoptimalisering", altså å betale så lite skatt som mulig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Sharpings skrev (2 timer siden): Folk uten barn burde betale mer skatt fordi de ikke produserer fremtidige skattebetalere? De gjør det allerede, det er ganske mye fradrag man får for barn samt man får støtte fra staten til diverse og mye gratis. f.eks barnebidrag, fradrag for barnepass, fradrag fra SFO, fritidsordninge, permisjoner osv. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 "barnekort" er som et førerkort hvor man må gå igjennom en mengde tester før man får tillatelse til å bli forelder. Får man barn uten barnekortet blir barnet adoptert bort med en gang det er født. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Erna ser jo for seg at det norkse folk skal kopulere mest mulig så det blir neppe barnelappen selv om det burde vært det. En kunne jo bare kuttet trafikkalt sertifikat og latt alle som ville kjøre offentlig og sett hvordan det ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå