hekomo Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 (endret) Som beskrevet her skal jeg bygge ny PC som i hovedsak skal brukes til kontorarbeid, men også litt "casual gaming" (samt noe bilder/audio/video). For eksempel tenker jeg på å kjøpe meg Doom Eternal. Jeg trenger ikke verdens beste ytelse, men det bør kunne kjøre nye spill og være litt "fremtidsrettet" for spill som kommer de nærmeste årene. Har begynt å velge ut en del komponenter, og driver nå og vurderer hvilket skjermkort jeg bør gå for. Jeg har foreløpig sett meg ut et Asus ROG Strix B450-F Gaming hovedkort som visstnok skal være et bra midrange-kort? Har sett at Asus GeForce GTX 1650 Super TUF Gaming OC HDMI DP 4GB er brukt i "PC-pakke"-tråden, men finnes det andre alternativer som bør vurderes rundt det prisnivået? Kortet bør forøvrig ikke støye for mye. Endret 7. april 2020 av hekomo Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 1650 er bra kort for casual gaming det, men om du vil ha alternativ som bør vurderes da er det bruktmarkedet og se om du finner noe gtx 1070 til ca samme pris som ny 1650 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå