ballemann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 steike kult det der da... GG mvh BalleMann Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kjempebra jobba! Er ikkje ofte ein får sjå ein så kreativ chieftec mod. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Knallbra mod, ypperlig å få litt liv i gamle Chieftec igjen. Lenke til kommentar
xtreX Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Bra Espen.. Tilogmed message fra Admin Endret 4. januar 2004 av xtreX Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) *gleder meg til nye bilder* kjempe fint Endret 5. januar 2004 av nibbler Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har bare en ting å "si" Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Etches (intel inside) Jeg har ikke fått kommet noe videre med vannkjølinga enda, men jeg har fått lagd meg et etches. Dette lagde jeg ved å printe ut et bilde (speilvendt) legge det på forrsiden av plexiglasset, og maskere rundt det som ikke skulle lakkeres på baksiden av plexiglasset. Så lakkerte jeg og maskerte resten og lakkerte det(ble litt vanskelig å få med allt under en maskering). Her er bildene jeg har å vise frem: Litt maskering (en start i hvertfall): Litt mer maskering: Så lakkerte jeg og gjenntok maskeringen for å få med alle tegna og da ble det slik: Håper snart å få tillgang til kobberplater og rør og slikt slik at jeg kan få festet hd'n, den ligger å slenger inni kabinettet her nå. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Den etchen ble jo sinnsykt fin! Printet du ut og skjærte bort på malen der det skulle lakkes? Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Den etchen ble jo sinnsykt fin! Printet du ut og skjærte bort på malen der det skulle lakkes? nei.. var redd den ville forflytteseg litt mens jeg lakkerte (eller art lakken skulle komme seg under), så jeg maskerte alt med teip på andre siden av vinduet.. Var masse små teipbiter utover pulten etterpå Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Det var en kjempefin etch ja! Edit: Bortsett fra selve motivet da... Endret 13. januar 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det var en kjempefin etch ja! Edit: Bortsett fra selve motivet da... Ja det skulle heller stått AMD Inside Men utrolig bra jobba Espen ser evig fett ut! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nice Håper det kommer flere bilder etter hvert. Fikk lyst til å fjerne de rillene jeg også nå. Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) ......skulle heller stått AMD Inside Vet jeg får mange mot meg nå, men jeg liker intel bedre... Enig at de har høy pris og lav spill ytelse (ikke lav, men i forhold til pris), men er fortsatt raskere enn AMD til mitt bruk..... Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger!. Edit: ikke gjør dette til en intel - amd diskusjon... var ikke derfor jeg sa det. Endret 14. januar 2004 av EspenGunnufsen Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Ikke for å være "slem" eller noe, men jeg tror de fleste vil sette pris på om denne amd/intel diskusjonen holder seg til de gamle trådene om det temaet Endret 14. januar 2004 av Koffe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Samme logoen som jeg har. Endret 14. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Må bare gratulere med godt utført laging av etch Men gleder meg sinnsykt til å se tanken med uv-vifter og glowmotion Men var du litt uheldig med silikonen? two thumbs up Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 fett, hadde det ikke vært chiftec... #&¤/("¤"/!"! Lenke til kommentar
xtreX Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er ikke noe mere å si enn, nydelig arbeid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå