Ellen Viseth Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Denne skjermen gir isolerte eldre kontakt med familien: Nå sliter gründerne med å produsere nok [Ekstra] Lenke til kommentar
L05MLHA6 Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Flott initiativ og flott teknisk løsning. Jeg introdusert for mange år siden skype maskingne Asus Eee Guru til mine foreldre og søsken. Minimum av knapper og greit å bruke for de eldre uten IT kompetanse. Desverre forandret Microsoft skype video driveren og da fungerte den ikke. Neste på lista ble Google assistent video telefon, men denne er ugudelig vanskelig å sette opp og har flere begrensninger. Det virker som om teknologi gigantene ikke er istand til å forstå at mange eldre ikke klarer for mange knapper og settinger. Godt initiative fra Kamp! 6 Lenke til kommentar
Loddebolt Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Fin løsning, men de eldre hadde sikkert klart å bruke løsningen selv uten en skjerm som er utformet som ett TV apparat fra 60 tallet? Lenke til kommentar
Brisingamen Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Det er vel akkurat det som er poenget med denne løsningen - at den er så enkel at også de som kun så vidt kan bruke en løsning lik en tv fra 60-tallet, også kan bruke denne? 1 Lenke til kommentar
Loddebolt Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Det var mer utforming på selve skjermpanelet jeg tenkte på med de store avrundete hjørnene. Tviler på at ett mer moderne snitt hadde påvirket muligheten for betjeningen. Lenke til kommentar
353HCKVA Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 (endret) :>Tviler på at ett mer moderne snitt hadde påvirket muligheten for betjeningen. Det her er baseret på fakta og undersøkt grundigt. Derfor ligner det på noget som er kendt og derfor brukes det. Det her produkt er i særklasse og helt enestående genialt. Endret 7. april 2020 av 353HCKVA forgot link Lenke til kommentar
L05MLHA6 Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Så hva er prisen og hvor/når kan jeg kjøpe denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå