Villfaren Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Noen som har byttet over til disse som har negative priser? Hva er ulempen eg ikkje ser? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Anbefaler Gudbrandsdalen energi. De har et velkomsttilbud som er verdt å sjekke. Det er spotpris. Var så dum tidligere at jeg trykket på at selgere kunne ringe meg siden jeg sjekket forskjellige leverandører på strompris.no. Men alle de innrømte at de ikke kunde matche avtalen jeg hadde med ge.no. Skal sies det er et tilbud til nye kunder. Rart jeg har den enda etter 1 år. Skal visst nok være best på kundeservice. Endret 6. april 2020 av Labelle Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Labelle skrev (16 minutter siden): Rart jeg har den enda etter 1 år. Er du sikker på at de ikke har satt opp prisen? Villfaren skrev (2 timer siden): Hva er ulempen eg ikkje ser? Jeg klarte ikke se noe i farten. Bare pass på å bytt strømavtale når den gode prisen utløper. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 mobile999 skrev (9 minutter siden): Er du sikker på at de ikke har satt opp prisen? Jeg klarte ikke se noe i farten. Bare pass på å bytt strømavtale når den gode prisen utløper. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg har erfaring med at GE har satt opp prisen på utgåtte abonnement. Har du studert fakturaen og sjekket at det ikke har dukket opp månedsbeløp og (økt) påslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå