Treningsmann Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Hei, jeg er nå i opptreningsfasen til fallskjermjeger-opptaket, men ønsker å vite litt mer om hvordan rekrutten er. Vet opptaket er det tøffeste men med tanke på at så mange ryker ut under rekruttperioden, tilsier jo det at det er ekstremt hardt. Jeg fikk toppscore på alt fysisk på sesjon, og bruker dagene nå på lange turer med sekk. Noe mer jeg burde fokusere på med tanke på rekruttperioden? Lenke til kommentar
Treningsmann Skrevet 6. april 2020 Forfatter Del Skrevet 6. april 2020 Jeg vet forsvaret har et treningsprogram, men jeg trener allerede ganske mye hardere enn det det er lagt opp til der, så ønsker å vite spesifikke ting jeg burde gå gjennom. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Regner med du har sett Insider-episoden som tar deg med på opptak? Hele episoden er visst ute på Youtube Endret 6. april 2020 av Vertical^ Lenke til kommentar
Treningsmann Skrevet 6. april 2020 Forfatter Del Skrevet 6. april 2020 Den har jeg sett:) skulle bare ønske den handlet om rekruttperioden også og ikke bare helvetesuka? Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) ------------- Endret 9. april 2020 av Laughing Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå