Ung Spiller Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Hei! Går på vgs og lurer på om dere anbefaler studiet Informatikk: digital økonomi og ledelse ved UiO? Kan man finne attraktive jobber ved endt studie? Er det noe mange arbeidsgivere ser etter? Altså kompetanse i både programmering og økonomi? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Arbeidsmarkedet for it-utdannende har jo vært generelt bra de siste årene. Men jeg tror ikke du vil komme veldig mye bedre ut av det ved å gå dette studiet, kontra med en vanlig it-bachelor. Skal du få fullt utbytte av den økonomiske-biten, bør du nok ta den påfølgende masteren. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. april 2020 Del Skrevet 10. april 2020 Kjenner noen som er snart ferdig dette studiet og fått seg jobb allerede. De synes økonomibiten var godt tilpasset dagens arbeidsmarked! Lenke til kommentar
McFarland Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 (endret) Sitat Uni profil customwritingz DAG skrev (På 25.6.2020 den 10.31): Hallo, Jeg vil studere Informatikk ved UiO. Jeg fant profilen til Emma Bergstein Bergh på Facebook og profilen til Julie Eldøy (Sommerintern) på LinkedIn. Bør jeg kontakte dem? Hvilke andre universiteter er gode å studere Informatikk? Hei, Hvorfor ikke? Du kan også lese om programmet i informatikk ved NTNU. + Programvareutvikling hos UIB. Det avhenger av dine fremtidige mål og i hvilken sfære du vil jobbe etter endt utdanning. Endret 26. juni 2020 av McFarland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå