kizzykazz Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Hei, telenor sier at man må ha t-we boks for å få brukt t-we appen. Det høres helt banalt ut - stemmer dette? Måter å omgå dette på? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Enkelte kanaler og arkiv fungerer kun når man er hjemme. Appen ser da etter dekoderen i hjemmenettet. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 7. april 2020 Forfatter Del Skrevet 7. april 2020 Ringte kundeservice som bekrefta at jeg må ha en dekoder registrert og et programkort registrert på min bruker. Når dette er registrert (for eks t-we mini og programkort) så kan man koble dette fra og legge det i skapet (sa kundeservice). Så mitt mål blir da å finne billigst mulig dekoder og kort, ringe telenor, bruke t-we app og legge dekoder og kort i skap for oppbevaring. Min mening er at dette må gå an å gjøre bedre, og da mener jeg uten dekoder og programkort. Gammeldags! Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Hva skal man med bra TV bilder, så lenge man kan strømme med dårligere kvalitet ? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 Ubetydelig dårligere kvalitet på en enhet koblet til internett hvor som helst i huset og på reise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå