Bone Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Heisann! After you've got the Rakghoul Serum: You have a few choices for what to do with it. You can see #2 and cure the outcasts for a small side-quest for one. Or, you might also take it to Zax the Hutt in the Lower City Cantina (#8) for 1k credits (persuade for 1500) and Dark Side points. Another option is to take it to Zelka at Upper City South (#6) for multiple light side point opportunities but little financial gain. Jeg har fått tak i Rakghoul Serum (fra noen Sith's), jeg har gitt den til Doctor Zelka, som lagde en Rakghoul Antidote (?) som jeg senere kjøpte av han. Men 'landsbylegen' i the Undercity ville ikke ta i mot denne porsjonen; jeg har påtatt meg å kurere dem selv.. Men, jeg finner ingen måte å kurere dem på! Er det for sent? Har jeg tolket løsningen som jeg fant og quotet dithen at jeg hadde 3 valg; (1) Zelka, (2) Zax, eller (3) Rakghouls? Så jeg får ikke kurert de som er i karantene da jeg allerede har brukt 'Rakghoul Serum' (til doktoren)? Får jeg ikke brukt det nye produktet som Doctor Zelka har mikset? På forhånd; Tusen takk for svar! mvh Bone PS; Jeg har også 'jukset litt' ved å lagre/save og blitt tatt for det, når det gjelder Pozaak -kortspill med han ifra Cantina i Upper City.. Er det et annet sted jeg kan tjene noen penger på denne måten? Noe jeg kan gjøre med han? (vil ikke gjøre 'Bad -things') Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Heisann! After you've got the Rakghoul Serum: You have a few choices for what to do with it. You can see #2 and cure the outcasts for a small side-quest for one. Or, you might also take it to Zax the Hutt in the Lower City Cantina (#8) for 1k credits (persuade for 1500) and Dark Side points. Another option is to take it to Zelka at Upper City South (#6) for multiple light side point opportunities but little financial gain. Jeg har fått tak i Rakghoul Serum (fra noen Sith's), jeg har gitt den til Doctor Zelka, som lagde en Rakghoul Antidote (?) som jeg senere kjøpte av han. Men 'landsbylegen' i the Undercity ville ikke ta i mot denne porsjonen; jeg har påtatt meg å kurere dem selv.. Men, jeg finner ingen måte å kurere dem på! Er det for sent? Har jeg tolket løsningen som jeg fant og quotet dithen at jeg hadde 3 valg; (1) Zelka, (2) Zax, eller (3) Rakghouls? Så jeg får ikke kurert de som er i karantene da jeg allerede har brukt 'Rakghoul Serum' (til doktoren)? Får jeg ikke brukt det nye produktet som Doctor Zelka har mikset? På forhånd; Tusen takk for svar! mvh Bone PS; Jeg har også 'jukset litt' ved å lagre/save og blitt tatt for det, når det gjelder Pozaak -kortspill med han ifra Cantina i Upper City.. Er det et annet sted jeg kan tjene noen penger på denne måten? Noe jeg kan gjøre med han? (vil ikke gjøre 'Bad -things') Hun ville ikke ta i mot min, hun sa det var for sent. Men jeg drepte alle vesenene inne der uansett, så det gjorde meg ikke all verdens. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Nei, hun ville ikke ta min heller.. Men 'oppdraget' står fortsatt under Quests.. Og jeg vil så gjerne få noen ekstra LightPoints! ..og hvis jeg gir alle Journals til han Gammel Tóken, så stikker jo alle sammen.. VIL HA LIGHT POINTS ! Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Nei, hun ville ikke ta min heller.. Men 'oppdraget' står fortsatt under Quests.. Og jeg vil så gjerne få noen ekstra LightPoints! ..og hvis jeg gir alle Journals til han Gammel Tóken, så stikker jo alle sammen.. VIL HA LIGHT POINTS ! Tror, eller, er ganske sikker på at jeg gav greia til han Zax eller hva han nå heter. (Den feita ormen i undergroundkafeèn, som gjør alle bountyhunterne anti-arbeidsløse) Fikk 1000 money for det, men jeg tror ikke jeg fikk light/darkside poeng. Men nå spiller jo jeg på darkside da. Endret 30. desember 2003 av RatmFan Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg spilte på PC, og ga først serumet til Zelka, så kjøpte jeg en antidote av han etterpå. Jeg gikk så ned til de syke outcasts, og snakket med dama ved porten. Jeg fikk valget om å gå inn selv, og redde de. De 3 første ble transformert før jeg i det hele tatt fikk snakket med dem, de 2 som sto bak tok i mot motgifta med stor takk. Light Side points. Jeg vet ikke om du kan redde alle 5 ved å gå antidoten direkte til landsbylegen, uten at du gir det til Zelka. Men siden du får to stk Light side points ved å gjøre det slik som jeg gjorde (Først Zelka, så redde to stk.) må dette være bedre en å få "bare" et. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Når du kommer lengre ut i spillet kan du tjene store penger på å vinne "swoop-races" og det er flere pazaak spillere rundt omkring. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du får Light Side Points dersom du også gir serum til han ene Republic-soldaten ved den styrtede romkapselen i utkanten av Undercity (selv om han rett etterpå blir drept av Rakghouls). Men man må altså gi det serumet du finner på den døde Sith Trooper'en til Zelka, den serum-dosen du da kjøper av han vil ikke bli "brukt opp". BTW, de 3 som blir forvandlet "right away" kan du ikke gjøre noe med uansett. Swoop-racing er det mye penger å tjene på, ja - fikk over 8000 credits på Tatooine. Jeg har også nå en masse +/- kort fra 1-6 i Pazaak, og vinner stort sett hele tiden vha en fast taktikk jeg kjører mot motstanderne - avhengig hvor mange kort på hånden de har. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Eller dere kan bare gjøre som meg: Selg for 1500gp og drep alle andre (min første bruk av djevel-smilien ) Endret 3. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Gelu Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg brukte serumet først på republic soldaten, så på de to landsbyfolkene for så å gi det til Zelka. Utrolig hvor mye serum det er i en sånn liten beholder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå