Kynxx Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg forsøkte å søke etter oppdatering nå, laster ned i dette øyeblikk OTA. Oppdateringen er 2110 MB stor. Android 10. OneUI 2 følger med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Jeg hadde engang en A70 men jeg slet med mye forskjellige bugs, bla. fikk jeg ikke innkommende snap uten å åpne appen for å sjekke. Det samme skjedde titt og ofte med messenger. Dette var de mest irriterende feilene i tillegg til at jeg ikke fikk Google Pay til å virke heller. Har du merket noe til dette? Vurderer å kjøpe en A71. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Alt virker som det skal her, med både Android 9 og 10. Det som jeg merker nå, er at jeg blir påtvunget PC companion fra Microsoft og Google duo. Jeg får ikke lov til å deaktivere så mye apper som jeg ikke gidder å ha lenger. Men skal forsøke en fabrikk reset utover kvelden når kidsa sover Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Factory reset vil ikke hjelpe da Windows kobling er integrert i hurtigvalgpanelet mens Google Duo er integrert i telefon / ringeappen (tror at dette er Google sitt verk og vil bli standard for Android). Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. april 2020 Forfatter Del Skrevet 14. april 2020 A20e har fått oppdatering til Android 10. Telefonen fremstår som raskere, eller ... Mindre treg ? Jeg har kommet over de teite ting er Samsung gjorde med Android 10 på min a70 nå. Telefonen fremstår som fin å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå