Populært innlegg ant0n Skrevet 14. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2020 Our condolences to his family and friends. We had the great pleasure to play Apex with Merko and see him on our weekly quizzes. He was kind hearted, calm and always fun to engage with. Based on his mood it was impossible to know his condition, since he never let it show. You will be missed, rest in peace mate. Anton, Sandra and Molle 24 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Dette var skikkelig triste nyheter. Kondolerer så mye! Merko var en hyggelig mann som ivrig delte med sine synspunkter og kunnskaper. Hvil i fred! 5 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Kommer ikke helt over dette, jeg. Jeg kjente ikke Merko på noen som helst måte, vi har utvekslet noen kommentarer på forumet og noen PM'er, det er det liksom. Men han slo meg som en så tvers gjennom hyggelig fyr. Og det gikk så fort det her. Kreft er en drittsykdom. 😕 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Utrolig leit å høre, og vi kommer til å huske han. Kondolerer. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Kondolerer. Jeg tenkte på han i tide og utide etter denne tråden ble laget. Hadde et håp og noen tanker om at dette skulle gå bra, eller iallefall drøye flere år. Dette kom brått på, og viser hvor raskt det kan gå nedover med kreften. Det virker som han hadde et bra liv, og det er godt å vite at han fikk tatt farvel med sine nærmeste. 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Kondolerer til familie og bekjente som er innom og leser dette. Har selv vært aktiv i tråder og samtaler med Merko. Selv om alle her inne i praksis er fremmede for meg, så blir man et lite samfunn og alle her inne blir som 'naboer'. Man knytter et form for bånd med de som er her lengst, og man blir godt kjent med mange av å lese det de har å dele. Det er veldig trist at han er borte, og man ser at det er mange som blir å huske Merko godt. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Beyma Skrevet 14. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2020 Hvil fred kjære Merko 💐 Har vært på diskusjon i mange år, og sett til Merko mange ganger. Dette får man til å vurdere seg selv og hva man gjør med livet. Det er så skjørt og så kort. 7 1 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 14. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2020 Er litt merkelig å gå tilbake på postene hans å lese nå, eller gå enda flere år tilbake. Mon tro hvor mange flere av oss som sitter her nå, uvitende om at vi kanskje ikke har spesielt lenge igjen. 5 5 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Som mange andre, så kjente jeg ikke Merko. Ikke kan jeg erindre at våre veier har møttes særlig ofte på forumet heller, men det er rart hvordan navn/nick uansett brenner seg fast i minnet. Merko var et slikt navn, og det vil for alltid være noe jeg kjenner, selv om jeg antakelig ikke kjente h*n. Spesielt etter å ha lest denne tråden. Kondolerer. 3 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Ufattelig trist. Kondolerer så mye ❤️❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Takk for en sterk sistetråd. Kondolerer. 4 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Kondolerer. Har lest alt fra første innlegg, fikk sjokk da jeg kom til side 6 og leste innlegget til Merkos mor,helt utrolig at det går så fort... 😟 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Kondolerer til familie og venner❤️Jeg kjente ikke Merko, men jeg har fulgt denne tråden og Merko har vist seg å være en inspirasjon til positivitet og har vist hvor viktig det er å leve så mye man kan hver eneste dag. 2 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Kondolerer. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg janneskreative Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2020 Tusen takk for fine tilbakemeldinger, kondolanser og gode ord! Skjønner at Merko har satt spor etter seg.. Han var vår yngste sønn og ble 31 år gammel. Vi har laget ei minneside for han på " andås.no/minnesider " Hilsen mamma og pappa merko:)) 25 9 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Simkin Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2020 Ga en gave til kreftforeningen til minne om Edvin, håper det varmer litt. 16 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg (Tigernor) Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2020 Simkin skrev (27 minutter siden): Ga en gave til kreftforeningen til minne om Edvin, håper det varmer litt. Ja det varmer godt takk, kreft er en skummel sykdom. Hilsen pappa merko 13 5 3 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Dette var fryktelig trist lesing, sitter igjen med en stor klump i halsen. Jeg kommer til å huske Merko som en tvers gjennom hyggelig og reflektert debattant her på forumet. Jeg kjente han ikke, men jeg har tritt og stadig sett han i flere kategorier jeg frekventerer på forumet. Som flere andre skriver setter dette virkelig livet i perspektiv. Jeg er akkurat like gammel, og skal som de fleste andre tenke på hva livet går til; for det er så skjørt. Bruk tid på det som betyr noe, alltid. Uansett. Kondolerer så mye til familien. Hvil i fred Merko. 5 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Kondolerer. Aldri lett å miste noen og ekstra bittert når det skjer i så ung alder. Ord blir fattige i slike sammenhenger. Kreft er for jævlig. 4 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Veldig trist å lese. Nå er Merko borte. Dette minner meg på at livet er skjørt og at man må huske på hverandre mens man har sjansen. Kondolerer 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå