Merko Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 henrikwl skrev (Akkurat nå): Det er vel mange år siden Telenor hadde kundeservice ansatte? Det er vel satt ut til underleverandører for lengst. Det har de nok ikke. tror også hver sommer at de ansetter 30-50 personer til kundeservice ifbm sommeravvikling ol. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 12 minutes ago, Merko. said: Får vel gjort det samme hjemme som på fysisk kontor, selvom man jobber på support. Seie ikkje at det var eit teknisk hinder. Berre at dei behandla kundeservice ganske miserabelt. Hadde jo ikkje lovt til å tenke sjølv eller gjera noko, samtidig som dei pressa på minimum mengde tid brukt på kunde, samtidig som dei pressa på å løse saken på tlf. Mykje sjølvmotsigende krav til tider. 7 minutes ago, henrikwl said: Det er vel mange år siden Telenor hadde kundeservice ansatte? Det er vel satt ut til underleverandører for lengst. Mange midlertidige ansatte på kontrakt, men fram til kort før eg starta i 2015 hadde dei full ansettelse. Skjønt med korleis dei behandla folk er eg ikkje overraska om det ikkje er mange igjen... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) Drunkenvalley skrev (3 minutter siden): Berre at dei behandla kundeservice ganske miserabelt. Hadde jo ikkje lovt til å tenke sjølv eller gjera noko, samtidig som dei pressa på minimum mengde tid brukt på kunde, samtidig som dei pressa på å løse saken på tlf. Mykje sjølvmotsigende krav til tider. Aha. Kjenner ikke til tilstanden hos Telenor. Jobber for et annet teleselskap, der har det vært 0 problemer med hjemmekontor i disse corona tidene. Endret 8. juni 2020 av Merko. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Gullegget var at dei blei målt på prosess-effektivitet. Dvs om dei kunne holde seg på scriptet. For dette er jo noko kundens linje bryr seg om. ? Så mange fekk brudd på statistikken fordi saken måtte til gruppa eg var på, eller til entreprenør. Kva gjorde dei då? Nei... dei starta feilsøking på nytt og i staden valde seg fram til eit utfall kor dei "løste" saken. At kunden framleis ikkje hadde fått løst problemet sitt var ein uheldig tilfeldighet. Mange modemer som blei sendt av ingen openbar grunn da, og saker som blei lukket i tide og utide, uavhengig av kor alvorleg problemet var. Ustabilt? Men du har da nett no. Lukket! Tregt? Du har da netto no. Lukket! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Da kan det tenkes jeg blander Telenor med noen andre, men jeg mente å huske at Telenor var pionerer på dette med å sette ut 1. linje support til eksterne callsentre og ikke ha noe av det inhouse i det hele tatt. ? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 Mato skrev (13 timer siden): Telenor er så fornøyd at alle som vill kan fortsette med hjemmekontor https://www.nrk.no/norge/telenors-ansatte-trenger-ikke-mote-fysisk-pa-jobb-i-fremtiden-_-far-bestemme-arbeidssted-selv-1.15038899 Da vet jeg hvor jeg eventuelt søker neste jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå