Lanka Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Aaaait. Som Topicen Sier, Så Vet Jeg Ikke Om Dette Passer Inn Her, Men Jeg Forsøker For Det. Start.no Gjør Meg Gal. Er Det Noen Av Dere Der Ute Som Vet Hvordan Det Funker ? Jeg Har Lenge Drevet Med Hjemmesider Gjennom Home.no Og Ftp. Men Nå Lager Jeg Php-Sider, Noe Home.no Ikke Støtter. Start.no Er Den Eneste Gratis Har Jeg Hørt, Så Derfor Lagde Jeg En Konto Der Da. ( Har Oxo Hørt Om Å Betale En 10'er, Men Skjønner Ikke Hvordan ). Fylte Ut All KontoInfo, Oxo Kommer Jeg Tilbake Til Startsiden Start.no, Og Jeg Er Logget Inn Som Den Nye Brukeren, Men Så Snart Jeg Logger Meg På Gjennom Ftp, Så Står Det Login Incorrect. Har Noen Brukbare Tipz/Steg For Steg Til Meg! Jeg Akter Ikke Å Ringe Support. Fordi De Bruker No Sinnsykt Lang Tid På Å Svare. Kanskje For Å Bruke Pengene Mine ... Jeg Vet At Mange Klarer Å Fixe Dt Kjapt. Men Jeg Sliter. Hjelp Oxo Stor Hjelp Hvis Dere Har Andre Gratis Servere Som Støtter Php.=) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er ikke en nødvendighet å skrive stor bokstav til hvert ord altså Men det jeg gjorde, var å "sende" en tier via SMS. Da fikk jeg FTP tilgang. Husker ikke helt hvor jeg gjorde dette, men trodde da ikke det skulle være så ekstremt vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Hehe sorry. dårlig uvane. jo. okai. finner det bare ikke azzå. si ifra hvis du finner det ut da dårlig med informasjon på den siden.. Lenke til kommentar
martmort Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg gjorde det samme som azton, sendte over 30,- var det vel til meg .. og da fikk jeg en fin fiin ftp plass .. og der bruker jeg php og "all that shit".. er jo ikke alt for meget med 30,- Lenke til kommentar
Azton Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hmm..Hvis du logger inn, trykker på Min Profil helt til høyre ca.. Så kommer du inn på et skjema. Der er det en URL som sier "Oppgrader til hjemmeside". Trykk på den og se om du finner ut noe. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Fryktelig bruk av emnefelt. Lanka - les retningslinjene er du grei. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg