nita59 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg har nettopp oppdatert utgaven av windows 10 på min HP Envy laptop ved hjelp av Microsoft, fungerte helt greit hele gårdagen etter oppdatering, men i dag får jeg denne meldingen når jeg prøver å åpne diverse program C:\Windows\System32\CoreMessaging.dll. Jeg prøvde å tilbakestille pc, men det får jeg heller ikke til lenger. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 nita59 skrev (1 minutt siden): ved hjelp av Microsoft Var det noen som ringte deg? Lenke til kommentar
nita59 Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Ringte meg? Jeg skjønner ikke helt? Hvis du mener oppdateringen så foregikk den på nettsiden til Microsoft og chatting på Facebook siden til Microsoft Norge Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Åpne cmd som administrator og tast/kjør: sfc /scannow Lenke til kommentar
nita59 Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Jeg prøvde dette, og den fullførte ca 48% før den kom med melding: Windows Resource Protection could not perform the requested operation Hva nå? Lenke til kommentar
nita59 Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Jeg fulgte instruksene i youtube videoen, men "Windows Modules Installer" var allerede på manuell, jeg prøvde likevel å kjøre den for deretter og prøve sfc/ scannow igjen, men kom fremdeles bare til 48% og fikk samme feilmelding ? Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 https://windowsreport.com/sfc-scannow-stops-windows-10/ 1 Lenke til kommentar
nita59 Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 En stor takk til DOvendyret ? da stoppet feilmeldingene og alt ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå