Gå til innhold

Sendo X vs SE-P900

raatass40

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe SE-P900 eller er det lurt å vente til Sendo X kommer. Er vel litt tidlig å komme med dette spørsmålet siden sendo,en ikke er kommet i salg enda, men tekiske data ligger jo på nettet. Jeg har idag en Nokia 6600 og grei nok den, selvom jeg vurderer SE-P900.

Er der 262,000farger på SENDO, mener å ha lest det en plass men litt usikker, men vet vaffal att det er 64 stemmers polyfoniske stemmer.

Noen som kan komme med meninger på disse to tlf,er, er ikke inntresert i å høre om andre da denne topicen dreier seg om SE og SENDO.

Takker visst noen kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er der 262,000farger på SENDO, mener å ha lest det en plass men litt usikker

Nope, 64000

heisann Bassmania nesten riktig på deg men legg på 1000 til så har du rett. :D

Sjekket det ut selv, er jo så mange mobiler på nett, så ikke like lett å holde styr.

Ønsker deg ett GODT NYTTÅR :xmas:

Lenke til kommentar
Er der 262,000farger på SENDO, mener å ha lest det en plass men litt usikker

Nope, 64000

heisann Bassmania nesten riktig på deg men legg på 1000 til så har du rett. :D

Sjekket det ut selv, er jo så mange mobiler på nett, så ikke like lett å holde styr.

Ønsker deg ett GODT NYTTÅR :xmas:

Legg til ytteligere 536 du så får dere nok rett.

Lenke til kommentar

Har P900 selv! Ville nok valgt denne over Sendo X. Den trykkfølsomme skjermen øker brukervenneligheten mener jeg, og kvaliteten på P900 er meget god. Du kan blandt annet oppdatere software hjemme.

Sendo X er i bunn og grunn det samme som SX1 og N6600, og 64 toners ringetoner er ikke noe du trenger hvis du er en profesjonell bruker!

Anbefaler deg å gå for P900

Lenke til kommentar

Var vel kanskje litt kjapt ute med prissamenligningen der. Ser at på ebay.co.uk går telefonene fra rundt £300. Det er ikke så ille. Dersom jeg kan få plukket den opp når jeg er der slipper jeg toll etc og da blir det en god telefon til under 5000 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...