Nightfly Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei godtfolk! Skulle gjerne ha fått flyttet skrivebord-mappen fra nåværende mål, til "c:\skrivebord" slik som en kan gjøre med mappen "Mine Dokumenter"! Er dette mulig? Har hørt at det kanskje skal gå an å gjøre gjennom "regedit". Takk på forhånd! Mvh, Dan-Henning Bjørndal Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hva er hensikten med å flytte skrivebordet til c:\skrivebord? Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Man kan i alle fall endre plassering for hele profilen til en bruker. Det gjør du på egenskapene for den aktuelle brukeren. -Vegar Hjelper å lete litt til... Fant nettopp følgende nøkkel i registry: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders Forsøk å endre på 'Desktop'-verdien. Vil anta det gjør susen. Endret 4. januar 2004 av Format71 Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kan man vha. den endre Mine Dokumenter? Hadde vært knall, da jeg ønsker å ha de på en annen partisjon enn systemet selv (D:, FAT32). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå