geddi74 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Fant ut av hvordan man sletter bilder og ringetoner, men lurer fortsatt på om mobilen lader skikkelig. Noen e700 brukere som kan svare på det? I brukerveiledningen står det at når mobilen er ferdigladet skal det komme opp "oppladet" i displayet og strekene på batteriindikatoren skal slutte å rulle. På min e700 slutter strekene å rulle, og det kommer ikke opp noe "oppladet" på displayet. Når jeg så tar ut og inn stikkontakten, begynner den å lade igjen noen minutter for å så stoppe opp igjen. Dette kan jeg gjøre mange ganger. På min gamle Nokia kom det da opp "batteri er fullt". Kan noen andre med e700 svare på om det fungerer slik hos dere også? På forhånd takk for svar Endret 2. januar 2004 av geddi74 Lenke til kommentar
mphones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hei, får min E700 i morgen..... skal se hva som skjer da, og gi deg et svar.. Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen som kan svare på om de får opp meldingen "oppladet" når e700'en er ferdigladet? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er vel avhengig av at telefonen er på. Dessuten så vises vel beskjeden i bare noen få sekunder! Du sitter forhåpentligvis ikke å nistirrer på telefonen mens den lades, så derfor har du sikkert ikke lagt merke til det! Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen som kan svare på om de får opp meldingen "oppladet" når e700'en er ferdigladet? Jeg får oppladet i displayet.... slå av mobilen mens du lader det er bedre enn å ha den på... Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Det skal vel ikke spille noen rolle om mobilen er på eller ikke vel? Sitter selvfølgelig ikke å nistirrer på mobilen når den lader, men som sagt; når den er ferdigladet, lader den videre et par minutter når jeg tar laderen ut og inn igjen. Da "stirrer" jeg på mobilen, og når den så slutter å lade kommer det ikke opp noen "oppladet" melding. Batteriet varer bare ca.3 dager, og jeg bruker ikke telefonen mye. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kan man virkelig stole på "batteri oppladet" selvom vi er i 2004 ? Pleier alltid å lade over natten jeg, selvom det står batteri oppladet etter et par timer. Noe sier meg at det tar lengere tid. Lenke til kommentar
Cazpara Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvordan sletter du bilder og ringetoner? Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hvordan sletter du bilder og ringetoner? Gå til meny 7(spill&wap), undermeny 2(Media)...velg så bilder eller lyder....velg bildet/ringetonen...under valg kan du nå slette Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
Cazpara Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Takk takk....skal teste det. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 leste et sted at den ytre skjermen er sort når dere lader og mobilen er avslått!? på min "ruller" lader&ikonet over skjermen....fra høyre til venstre. gjør dere det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå