olavrb Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Kjøpte for litt siden en brukt Toyota Auris 2008-modell som i grunn ser bra ut og er i god stand ellers. Under prøvekjøring og sjekk la vi merke til at baklukelåsen var kraftig angrepet av rust, men tenkte dette sikkert er en helt kurant del å få tak i. Men det har vist seg å være litt vanskelig. Vil helst kjøpe innenlands grunnet litt uklarheter rundt nye moms/-tollregler, samt ønsker å få tak i delen litt raskt. Har sjekket diverse norske nettbutikker, men ikke funnet. Har kontaktet et Toyota-merkeverksted, men deleleveranse er helt stoppet opp grunnet covid-19. Andre navn på delen jeg etterspør: Baklukelås Lukkemekanisme for bakluke Tailgate lock mechanism Noen som vet hvor man kan få tak i denne delen i Norge? Endret 4. april 2020 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg ville sett på bruktdel.no eller tilsvarende steder, etter en brukt enhet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Funker den ikke sånn som den er? Ingen grunn til å bytte noe som funker på 12 år gammel Toyota. I verste fall bare pusse og male over. 1 Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 2 hours ago, kremt said: Funker den ikke sånn som den er? Ingen grunn til å bytte noe som funker på 12 år gammel Toyota. I verste fall bare pusse og male over. Den funker, men etterlater seg mye rustflekker og -partikler. Delen kan umulig være så dyr ut i fra det jeg har sett på utelandske nettsider, får jeg en ny for under 1000,- er det verdt det for meg. Endret 4. april 2020 av o-l-a-v Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Sjekk huggeri i nærområdet, kan umulig koste mer enn et par hundrelapper brukt. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Takk for tips om bruktdel.no, ikke hørt om den før. Fant en til 600,- pluss frakt, gikk for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå