Fnygaa Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg vurderer å kjøbe AOpen H600B kabinettet. Jeg ser at det følger med en psu på 350 watt. Jeg lurer på om noen vet nøyaktig hvilken (psu) modell som følger med. Trodde det var *AOpen (fortron/source) 350W, Super low noise, 12cm vifte* medfulgte Modellnummer:FSP350-60PN Men noen steder står det at samme strømforsyning følger med men modellnummeret er annerledes ---> FSP350-60BTP Hva stemmer? Hvilken psu medfølger? I så fall, hva er forskjellen? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Forskjellen jeg har lagt merke til i farten er at FSP350-60PN har vifteblader av gjennomsiktig plast, samt at det lyser grønt/rødt/blått (LED's?) på innsiden. Mens på den strømforsyningen som er montert i H600B, er viftebladene i svart plast og det kommer ikke lys fra den. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Har flere av disse skapene H600A og H600B Noen har jeg vindu i (orginalt AOpen). De skapene som selges i dag har Fortron m/120mm vifte, den er så godt som lydløs. Skap og PSU anbefales på det varmeste. Der er ikke lys i PSU'en. Der er "MIST" PSU'ene som har dette lyset. MIST er vist det samme som Fortron bare de har modda litt med annen vifte m/lys. Endret 30. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Okey. Det var den psu'en me 120mm vifte jeg håpet på Driter i lys og led i psu, hehe Har en del casemod utstyr liggene her hjemme som jeg tenker å bruke på detr nye kabinettet Takk for alle svar ---> godt nyttår forresten Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Lykke til med AOpen kabinettet. Godt nytt år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå