RonnyH Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Sliter med ett problem, hadde besøk her om dagen, noen lånte maskin min og logget seg på msn sin. Etterpå står det at jeg har 12 uleste eposter i logginvinduet for brukerkontoen (IRRITERENDE), holder jeg musa over teksten står epostnavnet til den personen som lånte maskin (lånte min brukerkonto), hvordan i alledager kan jeg få fjernet dette?? Må jeg slette kontoen og opprette den på nytt kanskje?? (Blir litt arbeid å få alt tilbake der det stod...) Lenke til kommentar
rwu Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hvis du bruker msn: endre til din brukerkonto hvis du ikke bruker msn: dbl.klikk på msn-ikonet(nede til høyre ved klokka), velg tools->options->preferences... fjern hakene "run when windows starts" og "allow this program to run in the background" Lenke til kommentar
RonnyH Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg bruker jo MSN og har jo selfølgelig skiftet bruker der, men windows har på en eller annen måte registrert at den personen hadde ulest epost og viser det i innloggingsvinduet for windows hver gang maskin blir slått på... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Gå på kontrollpanel -> Brukerkontoer. Deretter går du inn på egenskapene for din bruker, og trykker på "Endre .NET Passport". Der skal det komme opp muligheter for å slette/legge til adresser. Endret 30. desember 2003 av satyrium Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jepp, helt riktig. skulle til å foreslå det selv også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå