Gå til innhold

Billig PC spill på nett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snakker du om utenlandske? Det er vel ikkje toll innenfor de norske grenser. Momsen må du betale uansett.

Ja, seff utenlandske. Og når jeg snakker om å slippe mva mener jeg da at prisen enten skal være under NOK200 eller i hvert fall oppgis under dette... (Ref cd-wow.com som ikke oppgir pris, men dessværre ikke selger PC spill eller dvdsoon.com som konsekvent oppgir lav pris, men heller ikke selger spill)

Og du tar feil. Om jeg bestiller optisk media fra utlandet under NOK 200 må jeg ikke betale mva på den. (de fleste trekker ikke fra MVA så jeg betaler nok i de fleste tilfeller mva i landet jeg kjøper da... Australia er et unntak. Når jeg har bestilt derfra har de faktisk trukket fra mva før jeg betaler :thumbup: Nice one!

Lenke til kommentar
De har jo noen billige klassikere på Play.com da... £4,49 og sånn. Alt under £17,00 blir rimelig :)

Ja, jeg vet, men var helst på utkikk etter nye spill som man uten SYKE norske "tollmurer" kunne fått for halv pris i forhold til norske butikker. Kanskje folk hadde lasta ned mindre om prisene var litt mer normale? Jeg hadde helt klart brukt mye mer penger på spill om det var 2-300 pr stk istede for 5-600

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...